צבע טרי 2020, מעיין פוגל (יח"צ)

קונים אמנות אונליין: יריד צבע טרי 2020 עובר לדיגיטל

יריד 'צבע טרי 2020' יתקיים השנה במהדורה מיוחדת שתושק ב 28 באוקטובר ושמהותה תמיכה באמנות ועיצוב ישראלים עצמאים בתקופה בה הם זקוקים לה יותר מתמיד. כל המשתתפים יוצגו בפלטפורמה דיגיטלית חדשה שתאפשר צפייה חופשית וחינמית בכל התכנים וכן רכישה אונליין של כל היצירות.

גיא בנאים (יח"צ)

"הירידים שלנו מושכים אליהם מדי שנה קהל סקרן של יותר מ 30 אלף מבקרים" אומרות יפעת גוריון ושרון טילינגר, מייסדות צבע טרי "לתחושתנו, השנה, כשאנו בעיצומו של משבר הקורונה, הכמיהה של הקהל לאמנות ולתרבות לא שככה והיא גבוהה מתמיד. לכן, חשוב לנו להמשיך את המסורת, על אף ההגבלות והאתגרים, ובכל פורמט שיאפשרו לנו".

שמואל גולדשטיין (יח"צ)
קייט פריצליס (יח"צ)

עדיין לא מנויים לניוזלטר של LEGIT? זה בדיוק הזמן להקליק

במסגרת היריד, שיתקיים כל כולו באפן מקוון, יוצגו:

  • חממת אמנים שבה 38 אמנים מבטיחים שיוצגו באמצעות סרטון והצהרה אישיים לצד קטלוג מכירה.
  • חממת עיצוב שבה 32 מעצבים צעירים, ברובם צעירים ופחות מוכרים, שיציגו למכירה פריטי ריהוט וחפצי נוי חדשניים ומקוריים.
סטודיו OA (יח"צ)
דניאל אלקיים (יח"צ)
  • פרויקט הגלויה הסודית בשיתוף קמפוס אריסון לאמנויות שבו יוצעו למכירה בעילום שם כ 1,000 גלויות מקוריות של אמנים ידועים, אמנים מבטיחים וסטודנטים.
של מי הגלויה הזו? (יח"צ)
ושל מי זו? (יח"צ)
  • תערוכת הצילום הדיגיטלי Don’t DIS my ABILITY!, משקפת מפגשים בין סטודנטים ואנשים עם מוגבלויות שהתקיימו במטרה לשלב בין אמנות ואקטיביזם ולנפץ סטיגמות לגבי אנשים עם מוגבלות. התערוכה נוצרה משיתוף פעולה בין ארגון ג'וינט ישראל והמחלקה לתקשורת חזותית, בצלאל.
ענבל לימור פפר (יח"צ)
מעיין פוגל (יח"צ)

בזכות הדיגיטל

המדיום הדיגיטלי במהדורה הנוכחית של היריד, מאפשר גם הצגה של עבודות וידיאו ומדיה חדשה. עוד מובטח גם תוכן מעשיר שיכלול, בין היתר, עצות כיצד להכניס ולשלב אמנות ועיצוב למרחב הביתי (בחסות קבוצת אקרו), ומדריך לאספנים מתחילים (בחסות אוסף יגאל אהובי לאמנות).

מיכל קליסקי (יח"צ)
גל כהן (יח"צ)

צבע טרי, יריד האמנות והעיצוב המוביל בישראל, קם על מנת לגשר, לחבר ולשמש נקודת מפגש מזמינה וחובקת עבור הציבור הרחב ואמנים ומעצבים ישראלים. מטרת היריד הייתה, מאז ומתמיד, לקרב בין קהל הצמא לתרבות לבין הקהילה היוצרת, ולהזרים משאבים לשדה האמנות המקומי.

לי נבו (יח"צ)
ניב פרידמן (יח"צ)

אולי יעניין אותך גם...