הגר בדר, זוכת המקום הרביעי במרתון הצילום הביתי הראשון

מרתון מהדורת הסגר של PHOTO IS:RAEL יוצא לדרך

אם אתם חובבי אתגרים ומשימות סודיות, זו הזדמנות שלכם להשתתף באירוע צילום פתוח שיתקיים ממש בששי הקרוב. למקומות, הכן, צא!

אז מה עושים? סוף הסגר לא נראה באופק ורובנו כבר לא סופרים ימים. מתנהלים, מתמרנים ועושים כמיטב יכולתנו להישאר חיוביים. אז הנה מצאנו יוזמה, ממש חביבה, של פעילות שכל אחד יכול לבצע במרחב הביתי.
"דווקא היום, דווקא עכשיו. ממשיכים לצלם" כתוב בקומוניקט המבשר על מרתון הצילום (ע״ש יוסי ביינארט) שיוצא לדרך, זו הפעם השביעית, בפורמט מיוחד, מותאם למצב, מטעם PHOTO IS:RAEL. 
תמרה דקל לונדון, זוכת מקום ראשון במרתון הצילום הביתי הראשון (יח"צ)
אסף בריגה, זוכה המקום השלישי במרתון הצילום הביתי הראשון (יח"צ)

עדיין לא מנויים לניוזלטר של LEGIT? זה בדיוק הזמן להקליק

במהלך המרתון, שההזנקה המקוונת שלו תתבצע ביום ששי הקרוב, 9/10, בשעה 09:00, יישלחו לנרשמים 6 אתגרי צילום סודיים שאותם הם יצטרכו לבצע במרחב הביתי.
"מרתון הצילום, הוא חגיגה בהשתתפות מאות צלמים שלוקחים חלק בחוויה קבוצתית ואישית המבוססת על אתגרי צילום סודיים לביצוע בזמן מוגבל" אומרים המארגנים "המרתון, מיועד לחובבי צילום, מקטן עד גדול, ללא הגבלה על סוג הצילום בין אם מדובר בצילום בטלפון הנייד או במצלמה מקצועית".
דינה אלפסי, זוכת המקום החמישי במרתון הצילום הראשון (יח"צ)
הגר בדר, זוכת המקום הריבי מרתון הצילום הביתי הראשון (יח"צ)

במרתון, המתקיים זו הפעם השנייה בפורמט מיוחד ומותאם לתקופה, ניתן להשתתף כצלם בודד או יחד עם בני משפחה או כל קבוצת אנשים המתגוררים דרך קבע באותה כתובת. בתום האתגר, יעלו המשתתפים את הצילומים לאתר המרתון ואלו יוגשו אונליין לשופטים באפן אנונימי וללא סימנים מזהים. 

20,000 שקלים יחולקו בין ששת הזוכים במקומות הראשונים בקטגוריות השונות ו 20 המקומות הראשונים יציגו על קיר מיוחד כחלק מפסטיבל הצילום הבינלאומי בחסות לופה. מספר המקומות מוגבל וההרשמה כרוכה בתשלום של 45 שקלים.

דנה גור, זוכת המקום השני במרתון הצילום הביתי הראשון (יח"צ)
רופינה פלדמן, זוכה מקום שישי במרתון הצילום הביתי הראשון (יח"צ)

שותפים: חברת לופה, חברת סטודיולנד- ציוד צילום מקצועי, סטודיו ברנדט להדפסות איכות, גליץ בית הספר לצילום, ארליך מרכז הצילום.

אולי יעניין אותך גם...