מתוך סדרת החיות הנכחדות של Moooi (יחצ)

מבזק מילאנו #5: ארמונות קסומים, ימי הולדת עגולים ומעצבי על

סטודיו Moooi משנה מקום אבל דובק במזל, קרטל וליווינג דיוואני בוחרים בתפאורה עתיקה, האחים בורולק הולכים על נוחות וקיקי ואן אייק משקיעה במחקר

סטודיו העיצוב Moooi לא רק עוזב את רובע טורטונה לטובת כתובת חדשה ברובע בררה המעוצב, אלא גם מבטיח להציג חוויה חדשה תחת הכותרתA Life Extraordinary.

 

A Life Extraordinary

המבקרים, כך לדברי המארגנים, צפויים להיכנס לעולם מקורי של יוקרה ושובבות. במהלך שבוע העיצוב, יציג המותג את החידוש האחרון מתוך סדרת משפחת החיות הנכחדות שלו בדמות פריטים עשויים ריפוד ג'ינס המתאים לעיצובי פנים. בנוסף, יוצגו לראשונה ספת BFF שעוצבה על ידי מרסל וואנדרס ואת סדרת The Party שעיצבו Kranen/Gille.

/// Via della Moscova 28

לרגל חגיגות שבעים שנה, בחרה חברת Kartell להציג את The art side of Kartell בארמון Reale הסמוך לכיכר הדומו. התערוכה מציגה את הפריטים המוכרים של המותג באור חדש, קסום, חלומי ואפילו סוריאליסטי תוך שהיא בוחנת את חיזיון העתיד תוך התבוננות בעבר. "החלטנו להציג לקהל את קרטל דווקא מנקודת מבט בלתי צפויה של שילוב בין עיצוב ואמנות" אמר קלאודיו לוטי, מנכ"ל קרטל. שימו לב, התערוכה תהיה פתוחה לקהל החל ב 10/4 ועד 12/5.

/// Piazza Duomo 12

The Art Side of Kartell (באדיבות הביטאט)

עוד מותג שבחר להציג בארמון, אם כי בארמון Crivelli, הוא ליווינג דיוואני החוגג חמישים שנות קיום ועוד שלושים שנה של שיתוף פעולה הדוק עם המעצב פייארו ליסוני המשמש גם כמנהל אמנותי. המיצב יכלול, בין היתר, מבוך של מראות שעוצב על ידי ליסוני ושבו תוצב ה Uncollected Collection – סדרה במהדורה מוגבלת של ליסוני שתיחשף לראשונה. בהודעה לעיתונות מבטיחים מיצב מרהיב של צללים ואורות שיצור אווירה קסומה הנעה בין חלום לעתידנות טכנולוגית שיחד ידגישו את פריטי הריהוט באור המשלב עיצוב ואמנות.

/// Via Pontaccio 12

The Uncollected Collection (באדיבות הביטאט)

האחים רונן וארוון בורולק הם מהמעצבים שלא נחים לרגע. עבור Cassina הם עיצבו את ספת Cotone המצטרפת לקולקציה קיימת של מוצרים. הספה, כמו חברותיה לקולקציה, מאופיינת במסגרת אלומיניום קשיחה ומתוחכמת לבחירה מתוך ארבעה גוונים כשלעומתה כריות במראה וריפוד שמגיע במגוון גימורים יוצרים קן רך שקשה לעמוד בפניו. הקולקציה כוללת גם כורסה, שולחנות קפה ושולחנות צד.

/// Via Durini 16

ספת Coton של האחים בורולק (צילום יחצ)

המעצבת ההולנדית קיקי ואן אייק, שבשנה שעברה חברה לפרויקט של לי אדלקורט וגוגל, תציג הפעם שני פרויקטים במסגרת המיזם 5VIE שבמסגרתו מגיעות יצירות עיצוב ואומנות לחלקים שנחשבו קודם זנוחים בעיר. פרויקט אחד, הנקרא Space Poetry, חוקר את היחסים שבין מרחב ואדריכלות. את ממצאיה תרגמה ואן אייק לסדרת חפצים המהווים רמזים לנפח מכיוון שהם כמו "חיים בין לבין".

פואטיקה של חלל (צילום Marielle Leenders)

הפרויקט השני, Freeform, מדבר על קווים טבעיים ורכים שכמו אינם מהססים ונמצאים בתנועה מתמדת. ואן אייק השתמשה בטכניקת זכוכית עתיקה לייצור גופי תאורה מקרמיקה הבנויים מחזרתיות של צורניות המושאלת מעולם החי.

חופש (צילום Marielle Leenders)

אולי יעניין אותך גם...