המיצב של סוני, צילום יחצ

מבזק מילאנו #4 כמעט כל מותג שמחשיב את עצמו חבר לשת"פ מרתק

סוני מבטיחה תערוכה מסקרנת, איקאה מפתיעה יחד עם סונוס, ננדו יצרו וידאו עם דייקין ומורסו חברו לאינגו מאורר ולדיזל

איקאה הודיעה שהשנה תתמקד באור וצליל כשתחבור לשיתוף פעולה עם מותג Sonos המתמחה ברמקולים אלחוטיים ומערכות שמע ביתיות. על פי איקאה, צליל ואור הם משני מצב רוח ומחוללי אווירה לא פחות חשובים מכל שטיח, יצירת אמנות או ספה. וכך, תציב השנה איקאה תערוכה אינטראקטיבית תחת הכותרת 'להרגיש בבית' שמטרתה להציג חוויה של בית חכם תוך הנגשת איכות של צליל וקול להמונים באמצעות ריהוט ופעילויות יומיומיות.

/// Via Tortona 32

אחרי ההצלחה הכבירה של התערוכה המרתקת שהציגה מחלקת העיצוב של Sony בשנה שעברה, המותג חוזר עם הבטחה לא פחות גדולה. הפעם, Affinity in Autonomy שתחקור את מערכת היחסים שבין בני אדם ורובוטים. בנוף טכנולוגי המשתנה ללא הרף, מפתח המותג מיני רובוטים שיעשירו את חיי האדם והחברה. בעולם שבו הרובוטים התפתחו כך שאנחנו מרגישים שהם למעשה חיים, אנחנו  מתחילים לחוש כלפיהם יחסי קרבה.

/// Spazio Zegna, Via Savona 56/A

מתוך המיצב של סוני (צילום יחצ)

בשבוע שעבר ציינו את שיתוף הפעולה של Moroso עם המעצב הדני Johannes Torpe לטובת עיצובה של ספת 'שוברת הלבבות' והנה הכריזה החברה על עוד שני שיתופי פעולה מעניינים. הראשון, התחיל כשמועה עד שהופץ באפן רשמי ולפיו מותג הריהוט מורוסו ומותג התאורה הגרמני אינגו מאורר פוצחים בשותפות מסחרית ואסתטית לפיה, לראשונה, מוצרי שני המותגים יעוצבו ויוצבו זה לצד זה בסניפיהן כפרויקט משותף. שיתוף הפעולה יוצג גם בפיארה של Salone del Mobile  וגם באולם התצוגה של מורוסו ב Via Pontaccio בעיר. באותה הזדמנות, יחגוג המותג מורוסו עשור לקולקציית M'Afrique.

אולם התצוגה של מורוסו במילאנו בשיתוף אינגו מאורר (צילום יחצ)

שיתוף פעולה נוסף שתציג מורוסו הוא זה עם המותג דיזל שתציג את Aerozeppelin – קולקציית ספות המשמשות כפלטפורמות ענק שכמו מרחפות ברכות ומשאירות למשתמשים את ההגדרה המדויקת שלהן.

מורוסו ודיזל (צילום יחצ)

ואיך אפשר בלי nendo? אחרי שיתופי הפעולה שהצגנו בשבוע שעבר עם Wonderglass ו BE@RBRICKהפעם הכריזה על התקשרות עם חברת מיזוג האוויר היפנית DAIKIN. יחד יציגו את   breeze of light – מיצב המתאר את הקונספט של האוויר.

/// Via Vigevano 18

ועוד מיפן, מותג הריהוט Maruni יציג בפיארה מספר פריטי ריהוט של לא אחר מאשר המעצב נאוטו פוקסאווה לצד השקתם של כמה פריטי ריהוט חדשים של המעצב הבריטי ג'ספר מוריסון.

מרוני בשיתוף פעולה עם נאוטו פוקסאווה (צילום Nacasa & Partners)

אולי יעניין אותך גם...