eva solo, התשוקה והתחכום (יחצ)

גילינו 10 מותגים מבטיחים ב Maison&Objet ומיהרנו לחזור לספר

יריד העיצוב הבינלאומי, המתקיים פעמיים בשנה בפריז, לא מפסיק להפתיע. אמנם הגענו אליו לגיחה קצרה, אבל זה בהחלט הספיק כדי להתרשם ולהעביר את כל היופי הזה הלאה

קלאסיקה על זמנית של Copenhagen 101

המותג הדני נוסד לפני כשנתיים בסך הכל, אבל עם חזון מבוסס ליצור עולם יפהפה של גופי תאורה ופריטי נוי עשויים עבודת אומנות. התשוקה של שלושת מעצביו לחומרים ומרקמים, לצד האסתטיקה העיצובית וסכימת הגוונים האורגנית והרגועה בה הם משתמשים, מייצרת קולקציות של פריטים קלאסיים ועל זמניים. מקורו של הסגנון העיצובי של המותג, במסורת העיצוב הסקנדינבי המושפעת מגישות יפניות לטכניקות וחומרים. 

המקור בסקנדינביה (צילום יחצ)
ההשפעות יפניות (צילום יחצ)
והתוצאה - קלאסיקה על זמנית (צילום יחצ)

חוש ההומור של bosa

המותג נוסד לפני כארבעים שנה כמעבדה בעיירה ונצייאנית. במהלך השנים, המעבדה התרחבה והפכה ידועה ברחבי העולם. עם הזמן, שילב המותג כוחות עם מותגים כמו מורוסו, בקרט, פררי ואסקדה ועם מעצבים ידועי שם כמו פטרישיה אורקיולה, חיימה חיון ואחרים. כשביקרתי בביתן, הגיע לביקור גם לא אחר מאשר מרסל וואנדרס, ומאוחר יותר נודע לי, שהוא כבר נמצא איתם במגעים לעיצוב מספר פריטים. פריטי הריהוט והנוי הפנטסטיים של המותג הם בו בזמן מלאי הומור, אופנתיים, עשויים מלאכת יד, משקפים את יכולות הקרמיקה ולוקחים אותן עד הקצה. 

תיאטרון חיון, חיימה חיון (צילום יחצ)
אנימליה, חיימה חיון (צילום יחצ)
מיקי צעיר לעד, אלנה סלמיסטרר (צילום Martim Fogaça)

האותנטיות של Ethnicraft

המותג, הקיים למעלה מעשרים שנה, מייצר רהיטים אותנטיים, עכשוויים ועל זמניים עשויים עץ. מכיוון שמטרתו לייצג ריהוט היחזיק לאורך זמן, כך גם העיצוב על זמני ומתאים לסגנונות רבים. בנוסף, ולא פחות חשוב, מקורו של העץ בו עושה המותג שימוש, ביערות מפוקחים בלבד. החומרים הטבעיים מהם עשויים הרהיטים, תורמים לאווירה חמה ויוצרים רגשות עזים בקרב המשתמשים בהם – כך, לפחות, על פי היצרן. למרות הפשטות הצורנית המאפיינת את פריטי הריהוט, עומדים מאחוריה מלאכת יד וחדשנות בו זמנית.

אותנטי (צילום יחצ)
על זמני (צילום יחצ)
ובעיקר עשוי עץ (צילום יחצ)

הצבעוניות של Fermob

המותג הצרפתי כולל ריהוט גן, גופי תאורה ואביזרים. העכשוויות שלו, משתקפת ברהיטים צבעוניים שרבים מהם נמצאים גם בגנים וחללים ציבוריים ברחבי העולם. קברניטי המותג, מאמינים שהאיכות שלו נמדדת ביכולת לחבר בין אנשים וכשנוצר הקשר בזכות הריהוט – כך קורים גם דברים טובים. החמימות ושמחת החיים הנוצרת במפגש סביב הרהיטים, הם אלו שהופכים אותם לבעלי ערך רגשי ולא רק פןנקציונאלי או אסתטי.

לא בלי קריצה (יחצ)
מחבר בין אנשים (יחצ)
ומלא שמחת חיים (יחצ)

השקט של ferm living

המותג הדני שואף לייצר איזון בחיים האישיים ובחלל המגורים שיפריד בינם לבין הכאוס שמחוץ לבית. מטרתו, היא ליצור מקום בו אנחנו יכולים להיות עצמנו, להעריך את הערכים האמיתיים של דברים ולהרגיש טוב עם עצמנו וסביבתנו. פריטי המותג, מעוצבים כך שהם נשענים על זיקה עמוקה לאותנטיות ושימושיות בשאיפה ליצור עתיד טוב מלא רוך, מרקמים וגוונים עמוקים. הסיפור של המותג, מתחיל בדנמרק אבל על הפרקים שלו אחראים אומנים ברחבי העולם.

מתחיל בדנמרק (צילום יחצ)
אבל האומנים מכל העולם (צילום יחצ)
והעיקר להרגיש טוב (צילום יחצ)

הטבע והפשטות של Notre Monde

המותג, שחגג לא מזמן יום הולדת עשרים, מבוסס על פריטים פונקציונאליים ויחידם במינם שמקור ההשראה להם בטיולים, בטבע ובפשטות של חיי היומיום. הוא מוכר בזכות האיכות והאסטתיקה הבלתי מתפשרים, הדוגמאות והמרקמים הגלובליים המתורגמים יחד למוצרים בעלי סגנון מסורתי העשוי בטכניקה אותנטית של מלאכת יד.

השראה בטיולים (צילום יחצ)
ובטבע (צילום יחצ)

ההתרחקות מקונבנציות של pols potten

כאן, מדובר במותג בינלאומי מוביל שנוסד באמסטרדם. עיצובי המותג, נבדלים מאחרים בתחכום, בחדשנות, בהתרחקות מקונבנציות ובעיקר, בשורשים הנטועים במסורת העיצוב ההולנדי. מסיבה זו, עיצוביו מייצרים אווירה ביתית בכל מקום בו הם נמצאים בעולם. 

תחכום (צילום Alle Bestanden)
חדשנות (צילום Alle Bestanden)
והתרחקות מקונבנתיות (צילום Alle Bestanden)

התשוקה והחדשנות של eva solo

הייתם מאמינים שהמותג נוסד כבר לפני מאה שנה ומנוהל היום על ידי דור רביעי של אותה משפחה? פריטי המותג התעדכנו עם השנים בעיקר בהתאם להתפתחויות שחלו בבית המודרני. עם הזמן, הפכו הפריטים לפונקציונאליים, חדשניים ומבוקשים ברחבי העולם. תשוקה, יושרה, אמינות, חדשנות ופקחות עסקית הם הערכים המניעים אותו, כשהשאיפה היא, לספק מוצרים לבית שיהיו רגשיים, איכותיים וחדשניים וכאלה המשקפים את אישיותם של הלקוחות.

מוצרים רגשיים (יחצ)
המתאימים לבית המודרני (יחצ)
ומותאמים לאישיות הלקוח (יחצ)

הפואטיקה של Magis

המותג האיטלקי, הקיים למעלה מארבעים שנה, הפך כבר מזמן לאחד המוכרים בעולם כולו. פונקציונאליות, טכנולוגיה ומעצבים ידוענים העובדים איתו – הם אלה העומדים מאחוריו. זה, לצד עקרונות של אתיקה, פואטיקה ואסתטיקה. הפריטים כולם מיוצרים באיטליה וכוללים שורשים תרבותיים, אומנות, תעשייה וטכנולוגיה. במהלך השנים, זכה המותג באינספור פרסים יוקרתיים ופריטיו נמצאים באוספים הקבועים של מוזיאונים בולטים ברחבי העולם.

מיוצר באיטליה (יחצ)
עם שורשים תרבותיים (יחצ)
ושילוב של אומנות וטכנולוגיה (יחצ)

הדימיון של pulpo

אוסף הפריטים של המותג הם תולדה של ניסויים ותהיות ושל רגשות בו בזמן. בכל אחד מהם מעורבבים, בצורה ובחומר, מלאכת יד לצד ניחוח עכשווי. כך למעשה, מעוררים קברניטיו לחיים את הדימיון הן של מעצבי המותג והן של לקוחותיו.

 

תולדה של ניסויים (צילום יחצ)
מעוררים את הדימיון (צילום יחצ)
תוך שילוב מעניין של צורה וחומר (צילום יחצ)

האייטם בשיתוף Tollmans ו Tollmans Dot.

אולי יעניין אותך גם...