מימין: מסכת LED (מתוך: #smooth.technology). משמאל: מסכת ויניל (מתוך: #ceciliocastrillo)

המסיכות המוטרפות של ליידי גאגא בטקס פרסי המוסיקה

גאגא ניצלה את הטקס השנתי היוקרתי של MTV כדי להשאיר אבק לכולם ולגנוב שוב את ההצגה

לפני מספר ימים, נערך בברוקלין שבניו יורק, טקס פרסי המוסיקה של MTV. כיאה לתקופה, הוא נערך בסימן הריחוק החברתי באפן מקוון והועבר בשידור ישיר בתחנות הערוץ ברחבי העולם. קהל לא הגיע לצפות ולהתחכך בכוכבים והאבק שלהם גם לא הורגש באוויר. אבל מי שבכל זאת, כבשה את האירוע ו"לקחה אותו בהליכה", הייתה, כרגיל אפשר לומר, הליידי.

לפני חודשיים בעת ההכרזה על היותה הפנים של ולנטינו (מתוך: gagadaily#)

הכוונה היא, כמובן, לליידי גאגא שהייתה מועמדת בתשע קטגוריות ואף גרפה חמש זכיות באמנית השנה, שיר השנה, שיתוף הפעולה הטוב (עם אריאנה גרנדה), צילום הקליפ הטוב ופרס טריקון השנה על היותה מובילה בשירה, אופנה, משחק ואקטיביזם. גאגא, שהופיעה בטקס עם מוסיקה מתוך האלבום החדש שלה, החליפה במהלך השידור לפחות שש תלבושות, כל אחת אקסטרה ווגאנדית יותר מהשנייה.

ובהופעה פרובוקטיבית יותר, לרגל האלבום Chromatica (מתוך: #gagadaily)

התלבושות של הליידי כבר לא ממש מפתיעות. כולם זוכרים את שמלת הסטיקים, את הפלטפורמות ההזויות, את התלבושות הקטנטנות הפרובוקטיביות ואת אלה הבומבסטיות קונסטרוקטיביות שתמיד מקדימות את זמנן.

לפני עשר שנים בדיוק (מתוך: gagadaily#)

עדיין לא מנויים לניוזלטר של LEGIT? זה בדיוק הזמן להקליק

אבל הפעם, הפתיעה הליידי שבהחלט יודעת איך לבלוט ולמשוך תשומת לב, בגזרה אחרת ושונה לחלוטין. התלבושות, הדהימו כרגיל, אבל בנוסף להן, היא החליפה גם לא פחות משש מסיכות פנים במהלך הערב תוך כדי ההופעות וקבלת הפרסים. כל מסכה, כיאה ליצירת אומנות של ממש, מקורית, ייחודית, מורכבת ומלאת פרטים.

הפראיות

את שתי הראשונות, עיצב מעצב האופנה Lance V. Moore והן נחשבות לפראיות מבין השש. הראשונה, עשויה עור של פוני וקרני בופלו, נענדה יחד עם שמלת נשף ירוקה בעת קבלת פרס שיר השנה.

(מתוך: #lance.v.moore)
(מתוך: #lance.v.moore)

השנייה, עשויה רשת מוכספת בעיצוב Mety Choa (אותה היא ענדה גאגא בנפרד בעת קבלת פרס אמן השנה) בשילוב קרני מתכת אותם ענדה גאגא בזמן קבלת פרס הטריקון. בעמוד האינסטגרם שלו, הודה מור לליידי וחשף עד כמה היה גם הוא מופתע שהיא ענדה את המסכות שלו ועוד שתיים מהן בערב כל כך חשוב ונצפה.

(מתוך: #lance.v.moore)

הורודה

המסכה השלישית, היא מסכת עור ורוד בעיצובו של Cecilio Castrillo. את המסכה הזו, לבשה גאגא עם אאוטפיט של איריס ואן הרפן הידועה גם היא ביצירות המבניות עתידניות שלה. קסטרילו, שכבר עיצוב פריטי עור למדונה ולמרילין מנסון, עיצב בעבר מסכה לגאגא בסיבוב ההופעות שלה Born this way Ball.

(מתוך: #ceciliocastrillo)

הנשלטת

את מסכת ה LED עטתה הליידי במהלך ההופעה עם השיר Rain On Me. המסכה, שעוצבה תוך שבוע ימים בלבד, לא רק הגיבה לקצב המוסיקה אלא גם נשלטה משולחן בקרת התאורה ששינה בה, תוך כדי הופעה, גם את התצוגה וגם את הצבעים.

(מתוך: #smooth.technology)

והפנקיסטית

בזמן צילומי העיתונות עם חמשת פרסיה, עטתה גאגא מסכת ויניל הנושאת את לוגו האלבום שלה Chromatica. המסכה הפנקיסטית, עוצבה על ידי Michael Ngo כשהיא מעוטרת ניטים ושרשראות.

(מתוך: #michaelngo)

אולי יעניין אותך גם...