כיפות אימון אישי (צילום: יחצ)

תחת כיפות השמיים: כך הצליחו הקנדים לשמור על שגרת אימונים

עם שמירה מקורית על ריחוק חברתי, יכולים המתאמנים להמשיך בפעילות קבועה ושגרתית ובטיפוח בריאותם הפיזית והנפשית

בימים שבהם מכוני כושר בארץ עברו לפעילות מותאמת הנחיות (שגם הן משתנות כמעט מדי יום), אי שם בטורונטו שבקנדה, הבינו שצריך לעשות מעשה. מכוני כושר וסטודיו ליוגה, חברו יחד במטרה להגיב אופרטיבית למצב ולהמשיך את שגרת האימונים בדרך מקורית, מעוצבת ואפילו מעוררת חיוך וקנאה.

שגרה מבורכת (צילום: יחצ)

עדיין לא מנויים לניוזלטר של LEGIT? זה בדיוק הזמן להקליק

למשך תקופה של חודש וחצי, שתסתיים בסוף החודש הזה, הם הקימו אירוע פופ שבמסגרתו מוזמנים המתאמנים לבצע אימונים בתוך חמישים כיפות אישיות, שקופות וממוזגות שנפרסו זו לצד זו תחת כיפת השמיים. כך, נהנים המתאמנים מסוג של המשך שגרה וקרבה חברתית המתובלים במרחב פתוח ומפגש עם אנשים.

שקופות וממוזגות (צילום: יחצ)

בזמנים המאתגרים שכולנו חווים עכשיו, הפתרון שמצאו בטורונטו מאפשר למתאמנים לשמור על פעילות קבועה ושגרתית כמו גם על מודעות ובעיקר על בריאות איתנה. קברניטי האירוע, מאמינים שפעילות גופנית ותרגול טכניקות של רגיעה והרגעה, יחד עם הפרקטיקה שלהם בחוץ ולא באולמות סגורים, יכולים לעזור ולתמוך מאוד בבריאות הפיזית והנפשית של המתאמנים במהלך תקופה קשה ונטולת וודאות.

בריאות פיזית ונפשית (צילום: יחצ)

הכיפות השקופות, בנויות באמצעות מערכת של ניטים קטנים ואין בהן שום פרט קונסטרוקטיבי שמפריע לשדה הראייה. ככאלה, הן משמשות כאלטרנטיבה לאולמות הסגורים שלא ברור מתי ישובו להיפתח. כך, השכילו הקנדים גם לתמוך בעסקים המקומיים, גם  ליצור דרך בטוחה, אחראית, חדשנית ויצירתית לתרגל מודעות עצמית וגם לשמור על בריאות המתאמנים.

המון יתרונות (צילום: יחצ)

אולי יעניין אותך גם...