צילום של איל גרניט תלוי בקובנט גארדן (יחצ)

מיכי סתר ואיל גרניט קוטפים בלונדון פרסי אדריכלות וצילום

בדיוק באותו יום זכה אדריכל מיכי סתר במקום ראשון בפרסי ה Property Awards בעוד שבקצה אחר של העיר זכה הצלם איל גרניט בתחרות צילום של ה Covent Garden

מיכי סתר – פעם שנייה ברציפות

ביום חמישי האחרון, ממש לפני סוף השבוע, זכו שני ישראלים, כל אחד בתחומו, בפרסים יוקרתיים בבירת הממלכה הבריטית. אדריכל מיכי סתר, למשרד סתר אדריכלים, זכה בפרס חמישה כוכבים מטעם ה United Kingdom Property Awards. הזכייה היא עבור תכנון ועיצוב פנים של משרדי חברת אנרגיה הפרושה בכל אירופה. הפרויקט, בהובלת מיכל לייטנר, מעצבת פנים בכירה ועמיתה במשרד, הוא בשטח כולל של 13,000 מ"ר.

אדריכל מיכי סתר בטקס קבלת הפרס (יחצ)
13,000 מ"ר (צילום עמית גושר)
של משרדי אנרגיה (צילום עמית גושר)

זו לא הפעם הראשונה שמשרד 'סתר אדריכלים' זוכה בפרס הבריטי. לפני שנה בדיוק, זכה המשרד בקטגוריית חללי פנים של משרדים באירופה, עבור מרכז הפיתוח ג’נרל אלקטריק בחיפה. על הזכייה אז, אמר לי אדריכל סתר שחשוב לשים את ישראל על המפה ולהיות מוערכים. "זה הופך חשוב וייצוגי עבור כולנו" אמר אדריכל סתר "מדובר באירוע גדול של אנשי מקצוע שבאים ועובדים בכל העולם ושמאוד מעניין לפגוש ולהחליף איתם רעיונות ודעות”.

זכייה שנייה ברצף (צילום עמית גושר)
כבוד אישי וישראלי (צילום עמית גושר)

איל גרניט – במלוא הדרו

עוד זוכה ישראלי השבוע בלונדון הוא הצלם איל גרניט (אח של) שהנו הישראלי הראשון שזכה בתחרות 'קובנט גארדן ויטרינה 2019'. היצירה הזוכה, מתוך כשבעים יצירות שהוגשו, נפרשת על פני 100 מ"ר ותפאר במשך שנה שלמה את חזית בניין השוק הגדול ביותר בבריטניה. האמנים התבקשו בקול קורא להגיש הצעות של יצירות בהשראת פירות, ירקות ופרחים וכן לקחת בחשבון את ההקשר הפיזי והקהילות של השוק.

ליד היצירה (צילום הדס בביוף גרניט)

בעבודתו, שצולמה במרחקי מיקוד שונים המעניקים לתמונה עומק שדה גדול יותר, יצר גרניט דימוי המשקף את טבעו האלמותי של הפרי. מיקבץ הצילומים מזכיר את עבודותיהם של ציירים מהמאה ה-16 וה-17. "זו תחושה עילאית לקבל הזדמנות כה מדהימה ולהציג את עבודתי בפני קהל בינלאומי במקום מרכזי בלונדון שמקום בו חוברים יצירות אמנות וחיים אמיתיים. הקשר הזה מחיה את היצירה, מפיח בה חיים" אמר גרניט בטקס ההכרזה.

טבע דומם פירות הדר (יחצ)
מקום מרכזי בלונדון (יחצ)

אולי יעניין אותך גם...