אסף פינצוק, מלון פאבליקה, ישרוטל, רני זיס אדריכלים, הרצליה, 2018

צלם האדריכלות אסף פינצ'וק מציג בתערוכה של LEGIT המוצגת בהרצליה

פינצ'וק הוא אחד מבין שבעה צלמי אדריכלות מובילים המציגים בתערוכה לצד: שי אפשטיין, שי גיל, עמית גרון, גדעון לוין, עודד סמדר ועוזי פורת. בואו לרכוש מהצילומים שהכנסותיהם קודש לעמותת 'ילדים שלנו' במרכז שניידר לרפואת ילדים

בתערוכה ‘בין אישון וצמצם’, המוצגת השבוע באולם התצוגה ‘הרברט’ שבהרצליה פיתוח, ותנעל היום, יום חמישי, 20/6, מציגים שבעה מצלמי האדריכלות המובילים בארץ. במהלך השבוע, נציג כאן מדי יום את את צילומיו של צלם אחד מבין המציגים. עם זה, אנחנו מוכרחים לציין, אין כמראית עין ואנחנו ממליצים בחום ללכת ולראות את התערוכה במקום. 

אסף פינצוק, תל אביב יפו, אוגוסט 2017

אסף פינצ'וק נולד בגבעתיים וגר ברמת גן. פינצ'וק מעיד על כך שאהבתו לצילום החלה בהיותו ילד, אם כי גובשה כיעוד ומקצוע לחיים לאחר שהשתתף, לקראת סוף התיכון, בקורס צילום בקמרה אובסקורה. "המשימה הראשונה שלנו, הייתה לצלם פילם שלם ברבע שעה בלבד" אומר אסף פינצ'וק "חזרתי עם תמונות אדריכלות והבנתי שזה מה שאני רוצה לעשות".

אסף פינצוק, אמסטרדם, אוגוסט 2006

פינצ'וק למד צילום במכללת הדסה בירושלים. את פרויקט הגמר ביצע ב- Kunstsmediaschule בקלן שבגרמניה, תחת הנחייתו של האמןElmar Mauch . את ההתמחות עשה לצדו של צלם האדריכלות Hans-Georg Esch.

במשך הזמן ובמהלך הקריירה, נוספו תחומים אחרים המעסיקים את פינצ'וק בצילום, אבל האדריכלות הייתה ונותרה זו שמעניינת אותו באופן תפישתי – איך האדם מעצב ומשפיע על המרחב בו אנחנו חיים.

אסף פינצוק, תל אביב יפו, ינואר 2016

"במהלך ימי הצילום" מעיד פינצ'וק "יוצא לא פעם שאני מצלם תמונות שאינן קשורות לנושא שעבורו הוזמנתי לצלם. פעם עשיתי הפסקות עישון. היום במקום סיגריה, אני מצלם".

מכירת הצילומים בתערוכה שהכנסותיה קודש לעמותת ‘ילדים שלנו’ במרכז שניידר לרפואת ילדים.

/// אוצרת: אודית לורן בלקין. לקהל הרחב: ראשון-חמישי 16-20/6. שעות: 10:00-18:00. הרברט, משכית 14, הרצליה פיתוח. כניסה חינם. חנייה בשפע.

אסף פינצוק, תל אביב יפו, יולי 2007

אולי יעניין אותך גם...