כותרת גדעון לוין, נקודת ציון. מדבר יהודה, 2018

צלם האדריכלות גדעון לוין מציג בתערוכה של LEGIT שתנעל ביום חמישי

לוין הוא אחד מבין שבעה צלמי אדריכלות מובילים המציגים בתערוכה הראשונה של LEGIT ‘בין אישון וצמצם’. ההכנסות ממכירת הצילומים קודש לעמותת 'ילדים שלנו' במרכז שניידר לרפואת ילדים

בתערוכה ‘בין אישון וצמצם’, המוצגת באולם התצוגה ‘הרברט’ שבהרצליה פיתוח עד יום חמישי, 20/6, מציגים שבעה מצלמי האדריכלות המובילים בארץ. במהלך השבוע, נציג כאן מדי יום את את צילומיו של צלם אחד מבין המציגים. עם זה, אנחנו מוכרחים לציין, אין כמראית עין ואנחנו ממליצים בחום ללכת ולראות את התערוכה במקום. 

גדעון לוין, הבודד הירוק, ורשה, 2018

גדעון לוין נולד בברית המועצות וגר ברמת גן. לוין הוא בוגר המחלקה לצילום בבצלאל ומתמחה בצילום אדריכלי קרוב לעשור.

הוא מעיד על עצמו שצילום הוא אהבת חייו. "אני גם מגשים את החלום שהצבתי כמטרה בתחילת השירות הצבאי שלי" אומר גדעון לוין "אני מצלם בעיקר אלמנטים דוממים ופחות אוהב להתעסק עם אנשים המנסים, לרב, להתחנף למצלמה. במבנים ובטון אין כל חנופה – הם פשוט נמצאים שם ללא תזוזה ורק האור משפיע עליהם".

גדעון לוין, הפינתי האדום 2, ונציה, 2013

לוין השתתף עד כה בכשלושים תערוכות ומאז שנת 2012 זכה גם בחמישה תארי כבוד ופרסי צילום בארץ ובעולם.

לצד עיסוקו בצילום אדריכלי ובהבנה האסתטית הגלומה בו ובאנשים העוסקים בו, מקפיד לוין על יום קבוע בשבוע אותו הוא מקדיש אך ורק לאמנות ומעיד על כך שהוא לוקח את המשימה שהציב לעצמו מאוד ברצינות במטרה להציג עוד ועוד מיצירותיו ולהתפתח בשני הכיוונים. 

גדעון לוין, משפחה לבנה, ונציה, 2013

מכירת הצילומים בתערוכה שהכנסותיה קודש לעמותת ‘ילדים שלנו’ במרכז שניידר לרפואת ילדים.

/// אוצרת: אודית לורן בלקין. לקהל הרחב: ראשון-חמישי 16-20/6. שעות: 10:00-18:00. הרברט, משכית 14, הרצליה פיתוח. כניסה חינם. חנייה בשפע.

גדעון לוין, הפינתי האדום, ונציה, 2013

אולי יעניין אותך גם...