עודד סמדר, קנדה ישראל, תל אביב, 2016

צלם האדריכלות עודד סמדר מציג בתערוכה של LEGIT שתנעל מחר

סמדר הוא אחד מבין שבעה צלמי אדריכלות מובילים המציגים בתערוכה הראשונה של LEGIT ‘בין אישון וצמצם’. כל הצילומים בתערוכה עדיין עומדים למכירה שהכנסותיה קודש לעמותת 'ילדים שלנו' במרכז שניידר לרפואת ילדים

בתערוכה ‘בין אישון וצמצם’, המוצגת השבוע באולם התצוגה ‘הרברט’ שבהרצליה פיתוח, ותנעל מחר, יום חמישי, 20/6, מציגים שבעה מצלמי האדריכלות המובילים בארץ. במהלך השבוע, נציג כאן מדי יום את את צילומיו של צלם אחד מבין המציגים. עם זה, אנחנו מוכרחים לציין, אין כמראית עין ואנחנו ממליצים בחום ללכת ולראות את התערוכה במקום. 

עודד סמדר, אדריכלית איריס אבנרי דביר, רמת השרון, 2018

עודד סמדר נולד בקיבוץ מעגן מיכאל וגר באלון הגליל. אל לימוד הצילום הגיע סמדר די במקרה בעקבות תגובות של הסובבים אותו על כך ש ״יש לך עין ואולי כדאי שתבדוק את זה״.

עודד סמדר למד במחלקה לצילום בויצו חיפה ומיד בסיום לימודיו החל לעבוד כצלם סטודיו. לאחר שנה התקדם ונחשף לצילום האדריכלי וכעבור עוד שנתיים פתח סטודיו עצמאי. מאז, ומזה כעשור, הוא מתמקד בצילום אדריכלי ועיצוב פנים.

עודד סמדר, שוויץ, 2015

"הצילום האדריכלי קסם לי מיד" מעיד עודד סמדר "השילוב של אור טבעי וצל, יחד עם זוויות וקווים, כנראה עושה לי את זה. אמנם בשנים האחרונות אני מצלם לא מעט ולכן לא ממש מוצא את הזמן לקחת את המצלמה ולצלם משהו לעצמי ולנפש, אבל בשורה התחתונה – התחביב נהיה מקצוע והמקצוע הפך לאהבה – אז מי אני שאתלונן".

סמדר הוציא לאור שני ספרי צילום אדריכלי: 'שיח אדריכלים' ו'סיפור. בית'.

עודד סמדר, ערן בינדרמן ורמה דותן אדריכלים, תל אביב, 2015

מכירת הצילומים בתערוכה שהכנסותיה קודש לעמותת ‘ילדים שלנו’ במרכז שניידר לרפואת ילדים.

/// אוצרת: אודית לורן בלקין. לקהל הרחב: ראשון-חמישי 16-20/6. שעות: 10:00-18:00. הרברט, משכית 14, הרצליה פיתוח. כניסה חינם. חנייה בשפע.

עודד סמדר, אדריכל ערן בינדרמן, תל אביב, 2015

אולי יעניין אותך גם...