אירנה קרוננברג ואלון ברנוביץ (צילום: שרון דרעי)

3 בסדרה אחת: ברנוביץ קרוננברג פוצחים במפגשי זום

אם תמיד רציתם לדעת מהו כוחו של עיצוב, איך מספרים דרכו סיפור ואיך עוברים למעשים - זה בדיוק הזמן להירשם

ביום רביעי הקרוב, 4/11, בשעה 20:00, תתחיל סדנה בת שלושה מפגשים שמאורגנת ביוזמת משרד 'ברנוביץ קרוננברג אדריכלות'. המפגשים, בהרשמה מראש, ינוהלו על ידי אלון ברנוביץ, יארכו כשעה וחצי ויותירו בסוף זמן לשאלות.

"אנו מזמינים אתכם להשתתף בסדרת מפגשי און ליין בה נחלוק עמכם את 'הדרך אל' שמסקרנת ומאתגרת לא פחות מהחלל הקיים, ומזכירה לנו שאין מעלית המובילה להצלחה – אנחנו בוחרים לטפס במדרגות בכל בוקר מחדש" נכתב בטקסט של המשרד.

מלון W באיביזה (צילום: יח"צ)

"בסדרת המפגשים, נאפשר לכם לקחת חלק בתהליך בו הפרויקטים שלנו נבראים: נשתף אתכם במחשבות ובתהליכי העבודה שהובילו אותנו לתוצרים המוגמרים והמוכרים שלנו בארץ ובעולם, ונעניק לכם הצצה אל מאחורי הקלעים של הסטודיו שלנו".

חנות AME בניו יורק (צילום: עמית גרון)

עדיין לא מנויים לניוזלטר של LEGIT? זה בדיוק הזמן להקליק

שלושה בסדרה אחת

המפגש הראשון, יעסוק ב'כוחו של עיצוב'. הוא יעסוק בעיצוב בטווח שבין תפיסות של מרחב ומוצר לבין מרחבי תרבות, חברה, פוליטיקה וכלכלה במטרה להאיר לנו את ה'כאן-ועכשיו' ולהצביע על הפוטנציאל הגלום בו. עיצוב פנים הוא סוכן של שינוי המגשר בין עבר, הווה ועתיד.  ביכולתו לשנות מציאות, לבקר ולהנגיש אותה. 

מלון Sir John באיביזה (צילום: עמית גרון)

המפגש השני, שיתקיים ביום רביעי, 11/11, יעסוק ב story telling ובסיפורים השונים העומדים מאחורי פרויקטים שונים. כל סיפור מבוסס על ה DNA הייחודי לו. מציאת ה DNA דורשת מאיתנו חקירה הנוגעת בתחומים רחבים, שאין להם בהכרח מגע ישיר עם עולם העיצוב, אבל הם מקור לקונטקסט והשראה.

חנות AME בניו יורק (צילום: עמית גרון)

המפגש השלישי, שיתקיים ביום רביעי, 18/11, יעסוק בנושא 'מסיפור למעשה' וידבר על הנרטיב המוכתב מה-DNA. הנרטיב מהדהד את הDNA  ומשמש לנו ככוכב צפון לאורך כל תהליך התכנון. חלוקת החלל, האנרגיות שהוא אוצר בתוכו, החומרים והטקסטורות, התאורה והגוונים – כל אלו הם פרי הנרטיב. במפגש זה נחבר בין הרעיון המופשט לחלל וחומר דרך תרגום הנרטיב לבחירות קונקרטיות.

מלון W, איביזה (צילום: יח"צ)

אולי יעניין אותך גם...