פרס silver בתחרות בינלאומית
פרס silver בתחרות בינלאומית (צילום רוני כנעני)

פרס בינלאומי לעיצוב מוצר מצטיין יוענק למעצבת שרית שני חי

"זה בהחלט נחמד ומשמח לזכות בפרס שעל פי חבר השופטים הוענק לי על מצוינות, מקוריות וחדשנות בקטגוריית מוצרים לילדים" אמרה המעצבת

לפני מספר ימים, קיבלה המעצבת שרית שני חי הודעת מייל מטעם ה European Product Design Award 2018 על זכייתה בפרס silver על עיצוב מוצר ייחודי בקטגוריית ילדים. את הפרס תקבל שני חי בטקס חגיגי שייערך בספטמבר הקרוב במוזיאון העיצוב בבריסל. "זה בהחלט נחמד ומשמח לזכות בפרס שעל פי חבר השופטים הוענק לי על מצוינות, מקוריות וחדשנות בקטגוריית מוצרים לילדים" אמרה המעצבת שרית שני חי המתמחה בתכנון ועיצוב לילדים וסביבות חינוכיות.

את הפרס קיבלה שני חי על עיצוב 'כלבתול', פוף בצורת פרסה שבקצהו האחד ראש כלב ובקצהו השני ראש של חתול. הפוף מאפשר לחבר בין קבוצת החתולים וקבוצת הכלבים שלמעשה מחוברים לגוף אחד היוצר את קבוצת ה'כלבתולים' המאוחדת. "הכלבתול יוצר אזור ישיבה משחקי אלטרנטיבי ומזמין את הילדים לשחק, לשבת ולשכב לצדו" נכתב בטיעון לפרס. ה'כלבתול' הרך והמתפתל הוזמן במקור משני חי על ידי האוצרת אורנה גרנות עבור תערוכת 'כלבים וחתולים' שהוצגה באגף הנוער של מוזיאון ישראל בירושלים.

קבוצת הכלבתולים
קבוצת הכלבתולים (צילום רוני כנעני)

"כמעט מדי יום פונים אלי להשתתף בתחרויות שונות ברחבי העולם אך לרב אני לא משתתפת בשל חוסר זמן הנדרש לפן הפרוצדורלי" אומרת שני חי "הפעם, החלטתי להיענות ולהשתתף ולפני כחצי שנה מילאתי טפסים. למען האמת, זוהי כבר הפעם השלישית שאני זוכה בפרס בינלאומי כשבעבר זכיתי בפרס silver מטעם A' Design Award בקטגוריית עיצוב פנים על עיצוב פרויקט אשכול גנים בכפר שמריהו ולאחרונה זכיתי גם בפרס נוסף".

ה European Product Design Award הוקם במטרה להפגיש תחת קורת גג את עבודותיהם של מעצבים מובילים מכל העולם. הפרס מוענק על הצטיינות בעיצוב פרויקטים בהתהוות כגון אבי טיפוס קונספטואליים מעניינים ומאתגרים וכן על פרויקטים חדשניים מתחומי עיצוב שונים. הטקס מנוהל על ידי קבוצת 'פרמני', האחראית על מערך שלם של תחרויות ופרסים בינלאומיים שבהם פרסי העיצוב הבינלאומי (IDA), פרס צילום בפריס ופרסים בלונדון.

פינת ישיבה אלטרנטיבית
פינת ישיבה אלטרנטיבית (צילום רוני כנעני)

אולי יעניין אותך גם...