קולקציית HOMETOWN
קולקציית HOMETOWN (צילום רון קדמי)

קולקציה חדשה לעיצוב הבית תיחשף ביריד צבע טרי

עורות איטלקיים, מרקמים מעניינים, צבעוניות קלאסית ועבודת יד של אומנים מקומיים מרכיבים שמונה עשר פריטים לבית שיושקו לראשונה על ידי מותג האופנה דניאלה להבי

ביריד 'צבע טרי', שייפתח ביום חמישי הקרוב במרכז הירידים בתל אביב, יחשוף המותג 'דניאלה להבי' קולקציה חדשה של פריטים לבית הנושאת את השם HOMETOWN. הקולקציה החדשה, שתושק לראשונה ביריד ותוצג בו בשלב זה בבלעדיות, עוצבה על ידי מנהל המותג אורי להבי, המשמש גם כמנהל האמנותי שלו. ההחלטה של להבי לייצר אוסף פריטים לבית, משקפת את המגמה הכלל עולמית של מותגי אופנה בעלי מוניטין להתרחב לתחומי סגנון חיים נוספים שבהם סביבת הלבשת הבתים. יחד עם זה, לפחות לעת עתה, מדובר במהדורה מצומצמת שתימכר לקהל הרחב ביריד ובאתר המותג בלבד.

קולקציית HOMETOWN
קולקציית HOMETOWN (צילום רון קדמי)

לא פחות משמונה עשרה מוצרים שונים מרכיבים את הקולקציה החדשה ובהם כיסאות, שטיחים, פופים במידות שונות, כריות, סלי עיתונים, תחתיות לצלחות ולכוסות, תחתיות לסירים, מגשים וסלסלות הגשה, סינרים, בובות ונעלי בית וכן גם פריטים למשרד שבהם קלמרים, מחברות ופדים לעכבר. כולם כאחד מהווים תוצר של שילוב בין עורות מתוצרת איטליה לבין מרקמים, קליעה ועבודת טלאים. "ההתרחבות אל עולם הבית נולדה מתוך חיפוש תמידי אחר יצירה חדשה ואינסטינקט לביטוי עיצובי" אומר אורי להבי "על פניו, תחום העיצוב לבית חדש למותג אך בסופו של דבר, בעיצוב הקולקציה הזו הרגשתי הכי בבית שאפשר".

קולקציית HOMETOWN
קולקציית HOMETOWN (צילום רון קדמי)

לדברי להבי, השקת הקולקציה לבית היא הגשמת חלום עליו שקד מאז החל לנהל את המותג. "התמסרתי לפיתוח הקולקציה באפן מעמיק ויסודי והקדשתי שלוש שנות עבודה למחקר ולפיתוח שלו. ייצור הקולקציה, מתפירה ועד נגרות, הוא תוצרת כחול לבן הנעשית בעבודת יד על ידי בעלי מלאכה מקומיים בבית המלאכה של המותג. בעיצוב הקולקציה בחרתי לשקף את הערכים המנחים אותנו ובמיוחד את הכבוד לחומר המביע ומכתיב את מהות המוצר" אמר להבי.לדברי להבי, השקת הקולקציה לבית היא הגשמת חלום עליו שקד מאז החל לנהל את המותג. "התמסרתי לפיתוח הקולקציה באפן מעמיק ויסודי והקדשתי שלוש שנות עבודה למחקר ולפיתוח שלו. ייצור הקולקציה, מתפירה ועד נגרות, הוא תוצרת כחול לבן הנעשית בעבודת יד על ידי בעלי מלאכה מקומיים בבית המלאכה של המותג. בעיצוב הקולקציה בחרתי לשקף את הערכים המנחים אותנו ובמיוחד את הכבוד לחומר המביע ומכתיב את מהות המוצר" אמר להבי.

קולקציית HOMETOWN
קולקציית HOMETOWN (צילום רון קדמי)

הקונספט העיצובי של הקולקציה משלב בין מרקמים שונים כמו קרוקו וחתול ים, עבודת טלאים סיזיפית היוצרת משטחי חומר חדשים, טכניקות השמות דגש על עבודות היד האפריקאיות כמו סמוקינג וקליעה וצבעוניות קלאסית מודרנית של שחור, לבן וקאמל.

אולי יעניין אותך גם...