Ueno (יחצ)

פסטיבל עיצוב חזותי בינלאומי יתקיים בתחילת השבוע בתל אביב

"הפסטיבל, הוא יוזמה שלי ושל השותפה שלי למיזם, המעצבת לירי ארגוב" אמר המעצב והיזם ניצן רוזנברג "שנינו מעצבים עצמאים שהרגישו שיש חסך בהשראת רוח גלובלית בפינה הקטנה שלנו במזרח התיכון"

פסטיבל העיצוב החזותי OFFFTLV, בגרסה התל אביבית שלו, מגיע זו השנה השלישית לישראל, ויתקיים גם השנה במוזיאון תל אביב לאמנות. אוהדי התחום, ישמחו לשמוע שבימים ראשון ושני, 22-23/9, הם יוכלו לא רק לפגוש כאלף ומאתיים אורחים מרחבי העולם, אלא גם לבוא במגע עם דוברים יחידים במינם. בין היתר, ישתתפו בפסטיבל חברות טכנולוגיה מובילות בתחום העיצוב הדיגיטלי ויערכו מפגשים שיעסקו באמנים ויוצרים ויוצגו בו מגמות חדשות בתחום. כל אלו יעסקו בפרסום, מיתוג, איור, עיצוב גרפי של ממשקים וכדומה.  

גלולת OFFTLV (יחצ)
Chris Bjerre (יחצ)

מוביל בתחומו

פסטיבל OFFF נחשב כאחד המובילים והיוקרתיים ומתקיים כבר קרוב לעשרים שנה בברצלונה. בשנים האחרונות, הוא החל לנדוד בעולם והגיע גם ללונדון, בוגותה, וינה, מוסקבה ותל אביב. הוא כולל הרצאות, דיונים, סדנאות, מפגשים ובלי סוף פלטפורמות לשיתוף פעולה עתידי מניב בין אנשי קהילת העיצוב החזותי ולקוחותיהם. 

Boldtron (יחצ)
Maria noPascual (יחצ)

מה שמייחד את הארוע ומבדיל אותו מאחרים, הוא הדוברים. OFFF יביא לפסטיבל בתל אביב את המעצבים והיוצרים החדשניים והמעניינים ביותר, בהם מנהלים אמנותיים, יוצרי דימויים, אנשי טכנולוגיה ודיגיטל, טיפוגרפים, מאיירים ועוד. אלו הם בעצם המעצבים המשפיעים על החיים של כולנו, בין אם בעיצוב מותגים מובילים, אפליקציות ומוצרים שנמצאים לכולנו בטלפון הנייד, כפתיחים לסדרות שכולנו מכירים ועוד. "הפסטיבל, הוא יוזמה שלי ושל השותפה שלי למיזם, המעצבת לירי ארגוב" אמר המעצב והיזם ניצן רוזנברג "שנינו מעצבים עצמאים שהרגישו שיש חסך בהשראת רוח גלובלית בפינה הקטנה שלנו במזרח התיכון".

סייטטה מקומית בחסות סיאט (יחצ)
בין ההרצאות (יחצ)

לא בלי אפליקציה

במסגרת הפסטיבל, תושק אפליקציה רשמית שבה חנויות פופ אפ של מעצבים ומשחקים. מעצבי ironSource, המעניקה חסות לפסטיבל, פיתחו אפליקציה למובייל המאפשרת לכל המתעניינים בפסטיבל לראות בה את תוכנית המפגשים, האמנים המשתתפים, החברות שצפויות להציג וכדומה.

הרשמה באפליקציה (יחצ)
משחק באפליקציה (יחצ)

עד למועד הפסטיבל, ימשיכו להתווסף לאפליקציה משחקים שמותגו ועוצבו באופן מיוחד בשפת העיצוב של הכנס. "כחברה המתמחה בתחום משחקי המובייל, זה חיבור מיוחד בין עולם העיצוב והחדשנות שלשמו מתכנסים כל המעצבים בכנס" אומרת אחווה כהנא, ראשת העיצוב באיירונסורס "תעשיית המשחקים, שגדלה בהתמדה, נשענת על עיצוב וחדשנות קריאטיבית".

האפליקציה, עם תכני הפסטיבל המלאים, ניתנת להורדה ללא תשלום בחנויות האפליקציות בקישור: http://tiny.cc/okf4bz.

אולי יעניין אותך גם...