The Pulian Dandy, הקולקציה החדשה (צילום יחצ)

יורש העצר ומרסל וונדרס ממציאים את נטוצי מחדש

הוא צעיר, הוא בועט ובעיקר נחוש בדעתו לשנות את דרך החשיבה של המותג הוותיק ואולי, אם כבר, גם את העולם

פי ג'יי, הבן של פסקוואלה נטוצי, שהתמנה לאחרונה למנהל האמנותי של המותג, לא מוכן לאמץ מסורות שזמנן עבר. מסע החידושים הרחב שלו כלל את העצוב מחדש של חללי העבודה במטה החברה, את הרחבת מחלקת השיווק והדיגיטל, העמקת שיתופי הפעולה עם מעצבים מובילים ואפילו הורדה של מינוני העור בקולקציות החדשות לטובת חומרים טבעיים וידידותיים לסביבה. פגשנו אותו ואת מרסל וונדרס, איתו שיתף פעולה לאחרונה לשיחה צפופה ב Salone del mobile.

"נטוצי נמצאת בתהליך הכרוך בשינויים גדולים ומהותיים" אמר פי ג'יי נטוצי, המנהל האמנותי של המותג "לקוחות משתנים, הרגלים משתנים, התעשייה משתנה ובהתאם, אנחנו צריכים לתרגם חוויות למוצרים ולא להפך. כשמדובר במותג בינלאומי עם לקוחות מכל העולם, אסור לקחת סיכונים ולהיות משעמם. אני מאמין שאנשים רוצים את הסיפורים מאחורי המוצרים, רוצים להאמין בסיפורים, לשתף בחלומות, להציף רגשות ולהתנסות ביצירתיות ולא רק להתייחס לעיצוב המוצר שבא לתת חווית יוקרה של גימורים.

Pasquale Junior Natuzzi (צילום יחצ)

בין תשוקה למותג וחיבור למקורות

בסלונה השנה, נטוצי הציגה קולקציה שלישית של המעצב הבינלאומי מרסל וונדרס. "פגשתי את מרסל לפני ארבע שנים" מסביר פי ג'יי "הזמנתי אותו לארוחת צדקה למלחמה באיידס. יצרתי שם שולחן שחיבר בין כל המוחות היצירתיים שהשפיעו עליי. מרסל הבין את התשוקה שלי למותג, למקום ולאנשים. המשימה היתה להביא אדריכל-כוכב ולשכנע אותו לעשות משהו שיחד איתי יהפוך לעידן החדש של נטוצי".

המעצב מרסל וואנדרס תומך בדבריו של פי ג'יי ואומר שמה שמגניב בעבודה עם חברות אחרות כמו נטוצי, זה שהן מאפשרות לו לעשות דברים אחרים. "כך אני יכול להיות יותר ממה שאני ולהתחבר ערכים של החברה שאני עובד איתה. השנה הזו, יש לנו את הקולקציה – The Pulian Dandy המדמה את הצעיר שיוצא לניו יורק לכמה שנים לעבוד שם ואז חוזר לארץ הולדתו. ברמזים לקונספט אפשר להבחין בארכיטקטורה, בסכמת הצבעים, בצורות ובשימושים שמוטמעים בבדים של האזור פוליה שבאיטליה, ממנו מגיע המותג. לא היינו עושים קונספט כזה לחברה אחרת".

NatuzziItalia Skyline sofa, הקולקציה החדשה בעיצובו של מרסל וונרדס (צילום יחצ)

נטוצי הופכת למותג של לייף סטייל. פי ג'יי רואה את העתיד בחוויות קונספטואליות בחנויות ובבתי מלון. "אני מלא תשוקה ובר מזל כי אני אוהב את נטוצי. יש כל כך הרבה לעשות והעולם מחכה לקצת דינמיט. יש לי המון עבודה ואני מרגיש שאני צריך שיבוט שלי או 48 שעות ביממה".

*הכתבה בשיתוף נטוצי ישראל

נטוצי בסלונה דל מובילה 2019 (צילום יחצ)

אולי יעניין אותך גם...