אחד הביתנים היפים שראינו בסלון (התמונה באדיבות נוניס גלרי ואבני טל)

ג'ונגל סוריאליסטי של אבן וזכוכית: SICIS מפתיעים במילאנו

לראשונה הם מתרחבים לקולקציית Total house אשר מכתיבה מתיחה של גבולות החומר והופכת לתצוגת תכלית ורסטילית וראוותנית של המותג.

הביתן של חברת SICIS ב- Salone Del Mobile היה בהחלט Something to write home about. החברה, שמיוצגת בארץ בלעדית על ידי נוני'ס גלרי ואבני-טל, יצאה לאחרונה עם קולקציית Total house שמתרגמת שפה עשירה של אבנים וזכוכיות לאיכות חיים. לא היה דבר בדוכן שלא דיבר עושר של חומרים וצבעים, פסיפס של תעוזה ומקוריות, אופי וביטחון עצמי.

אבנים וזכוכית לא קונבנציונליות

הדוכן עוצב כדירה מפוארת, כמצופה ממותג שהכריז על קולקציה שלמה לבית, וכלל בין היתר חדרי אירוח מרווחים, חדרי שינה ורחצה דרמתיים ובר-מסעדה רחב ידיים מצופה כולו וטריט צבעונית. את פנינו קידם מר אלברטו גוליני, מנכ"ל החברה ומי שעומד תחת הבעלים והפנים המוכרות יותר של המותג, מר מאוריציו (ליאו) פיאקוזי.

"סיצ'יס התחילה מאבנים וזכוכית ונוצרה מתוך חיבור של מוזאיקה ואמנות. אנחנו מבקשים מהאמנים שעובדים איתנו לעצב עבורנו משהו מקורי ומשהו שיהיה "שלנו". שיספגו את הנשמה שלנו שמונעת מתוך תשוקה לחומר ושאיפה למקוריות. תמיד נשאף לחקור ולפתח את החדש מתוך כבוד למקום ממנו באנו".

גוליני יודע כי הלקוח שהוא מכוון אליו הוא בעל אישיות חזקה ומיוחדת, כזה ששואף להפוך את חלל המגורים שלו למקום שמביא לידי ביטוי את האישיות הזו.

"הלקוחות שלנו רוצים שנתרגם את הרעיונות שלהם למוצרים שיתנו פתרון טוטאלי לחלל שלהם באופן לא קונבנציונלי. מהסיבה הזו אנחנו מלווים אותם בכל שלבי התהליך מגיבוש הקונספט ובחירת החומרים ועד השילוב והיישום שלהם בשטח".

אי אפשר להפסיק להסתכל - הוטריט (תמונות באדיבות אבני טל)

תפיסת חיים ייחודית

מה שבלט במיוחד בתצוגה השנה היה הוטריט, שילוב של זכוכית עם חומרים וטיפולוגיות שונים, שחיפה קירות ותקרות עצומים ויצר אפקט עז של המשכיות מתפרצת. שאלנו את גוליני על החיבור בין עבודת היד שמאפיינת את החברה לבין ההכרח לעבור לייצור תעשייתי.

"חומרים ורעיונות עוברים תמיד קודם דרך הידיים ורק בשלב השני הם הופכים לתעשייתיים. אנחנו לא מוותרים על הייחודיות שלנו בחיבור לאמנות ולאומנות. החומרים והתפיסה נשארו כפי שהם".

 

*הכתבה בשיתוף נוני'ס גלרי ואבני-טל.

ערימות של סטייל בכל הצבעים (התמונות באדיבות אבני טל)
SICIS Salone del mobile (התמונות באדיבות אבני טל)

אולי יעניין אותך גם...