חדרי תצוגה דיגיטליים, maison&objet, ספטמבר 2020 (יחצ)

יריד 9/2020 של Maison&Objet יהיה דיגיטלי

יריד העיצוב ושבוע העיצוב של פריז יתקיימו בתחילת ספטמבר במקביל וישלבו לראשונה גרסה מקוונת ופיזית של האירועים

בספטמבר הקרוב, אמור היה להתקיים בפריז יריד Maison&Objet זו הפעם ה 25. היריד, מגדיר את עצמו כמקום המפגש הבינלאומי של אנשי המקצוע בתחום סגנון החיים, עיצוב הפנים והלבשת הבית. פעמיים בשנה, מטיל צוות ההשראה של היריד אור על מגמות וטרנדים החוצים את תחום העיצוב, משפיעים על השוק ומעצבים את העתיד של כולנו.

ככה זה נראה בירידים רגילים, Sempre Life, ינואר 2020 (צילום: AETHION)
רהיטי PMPF, ינואר 2020 (צילום: AETHION)

לאור המצב

הפעם, ולאור המצב, החליטו קברניטי היריד לקיים יריד דיגיטלי בתקווה לימים טובים ולמפגשים פנים אל פנים ביריד של ינואר. אבל עוד חזון למועד. בינתיים, היריד שיתקיים בין התאיריכים 4-18/9, יקום לחיים בצורה מקוונת וידאג לייצר ולתחזק קשרים בין כ 3,000 מותגים ומעצבים לבין קניינים ואנשי מקצוע בתקווה שיתבצעו הזמנות כמו מדי ספטמבר. 

התצוגה הדיגיטלית תתקיים תחת הפלטפורמה של MOM ראשי תבות של maison&objet and more. הפלטפורמה, מאגדת בשוטף אלפי מותגים ומעצבים, כחצי מיליון קניינים ושני מיליון מבקרים שעושים עסקים דרכה מסביב לשעון ובמהלך כל השנה כולה. בפלטפורמה, יוצגו חדרי תצוגה דיגיטליים שיאפשרו לחברות להציג את תוצריהן כשכל פריט המוצע למכירה יסומן בסימן + ולחיצה עליו תפתח אותו בצדי המסך שם ימסרו עליו מלוא הפרטים.

חדר התצוגה הדיגיטלי של חברת DF (יחצ)

היריד המקוון יכלול גם סמינרים וסדנאות מקוונות שיופיעו באתר וברשתות החברתיות של Maison&Objet ויהוו תמיכה של תכן והשראה. בנוסף, יופיעו באתר גם מאמרים, ראיונות ובחירות של מוצרים שיבליטו את מה שיהיה נכון וחם לעונות הקרובות. באפן מודע, הם יתבססו על השאלה איך, תחת מצב של בידוד, הפך הבית למקום מפלט ואילו שאלות אנחנו שואלים את עצמנו לגבי הסביבה הקרובה לנו וחללי המגורים שלנו.

בזמנים בהם הבתים שלנו הפכו ליקום שלם עבורנו, עיצוב פנים וחללי עבודה מקבלים יתר תשומת לב, מעלים שאלות וגורמים לנו להתעניין אפילו יותר בטרנדים עכשוויים ועתידיים. במהלך היריד, יתקיימו דיונים והרצאות מקוונות של מומחים ואנשי מקצוע שיעזרו לקהלים המתעניינים למצוא את דרכם בגילוי החידושים החשובים של העונות הקרובות.

אולם תצוגה מקוון, THE DYBDAHL CO (יחצ)
ועוד אחד, &KLEVERING (יחצ)

שבוע העיצוב

במקביל ליריד, בין התאריכים 3-12/9, יתקיים בפריז שבוע עיצוב שתפקידו לחשוף את העיצוב לא רק לאנשי מקצוע, אלא גם לחובבים. בכ 200 חללי תצוגה, גלריות, סטודיו חנויות, ברים ומסעדות יציגו אמנים, אומנים, מעצבים וסטודנטים את תוצריהם האחרונים.

סטודיו Houle, יוצג ב Archives Nationals (יחצ)
תצוגת יחיד של Pierre Gonalons ב Hotel de Soubise (יחצ)

מעצב השנה

מעצב השנה של maison&objet לספטמבר 2020 הוא Franklin Azzi שקנה המידה של עיצוביו נע בין ידית לדלת ועד תענון עירוני. בין היתר, הוא עיצב כ 60 בוטיקים בעולם כולו עבור מעצבת האופנה Isabel Marant ואת Beaupassage Grenelle – מרכז המגורים וסגנון החיים ברובע השביעי של פריז. ביריד הקרוב, אזי יציג את חזונו בנושא התפתחותם של חללי עבודה באמצעות מיצב שיורכב בעיקר מסרטים ודימויים.

מעצב השנה Franklin Azzi (צילום: Noel Manalili)
ופרויקט שלו ב Montparnasse (הדמיה: studio Ida)

והנבחרת הצעירה

נבחרת המעצבים הצעירה שתיחשף הפעם ביריד תגיע מאפריקה. חבר השופטים שיקבע מי תהיה הנבחרת, קוסמופוליטי השנה במיוחד. בין השופטים Bibi Seck שהוא מעצב תעשייתי מסנגל ובעל סטודיו בניו יורק ובין היתר אחראי על עיצוב רכבי רנו וריהוט למורוסו. עוד בשופטים מעצב המוצר והריהוט האנגלו ניגרי Yinka Ilori שעיצוביו צבעוניים מושפעים מתרבות הפופ. הנבחרת עצמה תיחשף ככל הנראה בסמוך למועד היריד.

עבודה של המעצב והשופט Franklin Azzi (צילום: #Franklin Azzi)

אולי יעניין אותך גם...