תחרות, עיצוב, תאורה
ההרשמה בעיצומה, צילום: יח"צ

התחרות שמאירה את דור העתיד של המעצבים יוצאת לדרך

כל המידע אודות התחרות השנתית LAMP, תחרות לגופי תאורה בשיתוף המגזין האינטרנטי Design Milk

החודש נפתחה ההרשמה לתחרות השנתית LAMP. מדובר בתחרות לגופי תאורה, אשר נוסדה ב-2013 וחרטה על דגלה לגלות כישרונות צעירים בתחום ולעזור להם להפגין את עבודתם ויכולתם לקהל הרחב.

 

התחרות מתחלקת לשלוש קטגוריות; גופי תאורה בייצור, המחייב גוף תאורה בשלבי הפקה או אבטיפוס עובד לכל הפחות. אחריה ישנה קטגוריית המקצועיים, מדובר במעצבים, אמנים או אדריכלים המוזמנים לשלוח את עבודתם בתצורת סקיצות, הדמיות או מודלים. אחרונה חביבה, קטגוריית הסטודנטים, הנבחנים על עיצוב הקונספט ונדרשים להיות רשומים לתוכנית לימוד בשנה הנוכחית. שתי הקטגוריות הראשונות מתחלקות על פי סוג גוף התאורה, רצפתי,שולחני או תלוי.

בין השופטים המכובדים, אשר יכריעו בנושא, ניתן למצוא את סטודיו Ladies & Gentlemen. סטודיו, על קו ברוקלין-סיאטל, המייצר אובייקטים שונים לבית; תכשיטים, ריהוט וכמובן גופי תאורה. בעזרת הגישה המחקרית שהם מתחזקים, הם בוחנים עיצוב מינימליסטי מתוחכם לעומק. הבא בתור הוא סטודיו PGRB, סטודיו לעיצוב גופי תאורה בעבודת יד בסגנון מודרני עם נגיעות וינטג'. עוד נמנים בין חבר השופטים, סטודיו Lambert & Fils הקנדי, הם נמצאים על התפר שבין עיצוב ליצירה. הסטודיו מתעסק בגופי תאורה המאזנים בין פשטות למורכב. האחרון, Hollis+morris מביעים בעיצובם טבעיות וכבוד לחומר בעיצוב נקי עם טוויסט קטן. בנוסף לשיפוט, הם גם נותני חסות בתום הייצור.

התחרות נעשית בשיתוף המגזין הדיגיטלי Design Milk המביא עימו פלטפורמת פרסום עם מיליון קוראים מרחבי העולם וקהל של שמונה מיליון עוקבים ברשתות החברתיות שלהם. כל העלויות ההרשמה והחסויות מיועדות לכיסוי תפעול התחרות והפיינליסטים המאושרים יזכו לפרסום במדיות השונות באתר ובניוזלטר של LAMP, כמו גם במגזין הדיגיטליDesign Milk .

 

למעוניינים ההרשמה בעיצומה וננעלת ב-1.9

אולי יעניין אותך גם...