אילסה קרופורד להסטנס (צילום יחצ)

במותג Hästens מגלים את סודות חדר השינה של מלכת שבדיה

מותג היוקרה מספר סיפור על שינה עמוקה בארמון אמיתי שהופכת את העולם לטוב יותר. היפיפייה הנרדמת – גרסת המציאות

צילום וידאו: עופר תמרי

היה היה פעם, לפני שנים רבות, איש פשוט שרצה להפוך את העולם למקום טוב יותר. הוא האמין שאנשים שישנים טוב, קמים יותר שמחים ומתייחסים יותר יפה לסביבה שלהם. אז הוא המציא את המזרן האולטימטיבי. אם הסיפור של Hastens היה אגדה, רוב הסיכויים שכך הוא היה מתחיל. אחר כך, הגיעו שישה דורות שהביאו את פילוסופיית השינה עד למשפחת המלוכה השבדית, כך שיש לסיפור גם סוף טוב.

Hastens מייצרים מזרני יוקרה משנת 1852, כאלה שיש להם אחריות שמתחילה בעשרים וחמש שנה. ובגלל שהם חברה שמאמינה בטווח ארוך, הם גם מחזיקים באותה דוגמת משבצות איקונית כבר יותר מארבעים שנה.

הכל נמצא בפרטים הקטנים, Hästens (צילום יחצ)

עושים דברים אחרת

"אבי הבין שצריך להוסיף משהו מהצד האמנותי שיבחין אותנו מאחרים" אמר היאן רידר, מנכ"ל ודור חמישי בחברה לגבי מהות היחסים לטווח ארוך בין המותג וצרכניו "אז הוא יצר את סימן ההכר הזה כסמל לשינה טובה וכל שנה זה הופך יותר מודרני ומוערך".

ב- Slone Del Mobile השנה, הציג המותג שיתופי פעולה עם מעצבים מובילים ששמרו על הקו העיצובי המובהק והוסיפו טוויסט משלהם. המעצב השוודי לארס נילסן, יצר קולקציה רכה בהשראת הגנים בלונדון. המעצבת הבריטית אילסה קרופורד, יצרה את Being – קולקציית מצעים מחומרים טבעיים. ברנרדוטי וז'ילבר, לעומתם, פיתחו אקססוריז טבעיים לחדר השינה העשויים מעץ מלא.

המותג, שהגיע לארץ רק בשנה האחרונה, מציג נתוני מכירות שעלו בהרבה על התחזיות. "היו לנו ציפיות גבוהות, אבל המציאות עלתה עליה" אמרו רידר "אנחנו יודעים שלקוחות מרוצים הם השגרירים הכי טובים שלנו. כרגע אנחנו חווים עליה של 100 אחוז משנה שעברה ואני מצפה שהעלייה הזו תמשיך".

המשבצות שהפכו לסימן ההיכר, Hästens (צילום יחצ)

רידר לא מתכנן להרחיב את קולקציית המוצרים ומבטיח לא לעשות שינויים משמעותיים, פשוט כי לא צריך. "אחרים התחילו להשתמש בחומרים האלה כי הם באמת החומרים הכי טובים. אבל לנו עדיין יש יתרון של לפחות 165 שנה על כולם" אמר.

 

*הכתבה בשיתוף הסטנס ישראל.

אולי יעניין אותך גם...