תתכוננו להתאהב, מימין: הדירה המטריפה של @mrcigar, משמאל:ירוק על ורוד של @plantsonpink צולם ע"י @erinsummer_

רוצים פיד ירוק יותר? 8 חשבונות אינסטגרם שמצאו אהבה בצמחים

מוכנים להפליג איתנו אל מעבר לים? הפעם, אנחנו לוקחים אתכם למקומות ירוקים בעולם, ביתיים ועירוניים, בנופים משתנים, מלאי אור, אהבה ומיסתורין. וגם – כמה תל אביביים ממש מעבר לפינה

1.

@idrinkandigrowthings

מכירים את זה שאתם רואים סוקולנט יפהפה, אחד וואו כזה, שלא ראיתם מעולם? שאתם כל כך רוצים אותו הביתה ומוכנים לעשות הכל כדי להשיגו ולהיות הבעלים של אחד כזה מהמם ומוזר שאין לאף אחד אחר? ואז אתם מגלים שאתם לא יודעים את שמו וזה הופך את הכל לקצת יותר מורכב. אז מצאנו את האינסטגרם המושלם בשבילכם. Eunice Hernandez, המתגוררת בשיקגו, תדאג להפוך לכם את הפיד לג'ונגל אמיתי ולספר בכל פוסט – אילו צמחים מופיעים בו. לא ידעתם שלכל צמח וסוקולנט יש שם משל עצמו? זה הזמן להתחיל לעקוב ולהכיר את חוטים_של_פנינים, אלוקסיה_הדרקון_הכסוף או את בגוניה_מלכת_הפלמינגו.

2.

@_urbangrower_

הכירו את Giuseppe Maldifassi, המגדל האורבני האולטימטיבי. אם תהיתם למה, התשובה מורכבת מכמה נקודות חשובות. 1. הוא איטלקי. 2. הוא חתיך. 3. הוא מעצב גינות במקצועו. בעוד אין לי חיבה מיוחדת לפיד שהופך ל'תמונות בשלשות בלבד', מילדיפאסי עושה זאת קצת אחרת. כל מחשבה, או רעיון לתמונה, כל רגע שהוא מתעד בעבודתו – הופך לשלושה פריימים מסודרים ויפים. הם לא תמיד מתאימים אחד לשני ומייצרים מסתוריות איטלקית מלאה בחיבה לצמחים. בעוד התרגלנו לראות מלא אור שמש ולובן מוגזם בתמונות של צמחים, הוא מחשיך את הכל והופך את האהבה שלו לרצינית.

אנחנו עוזבים בעקבות הצמחים

3.

@warsawjungle

זהו הזוג הכי פולני באינסטגרם. לא בגלל שהם פולנים כמו אמא שלכם, אלא בגלל שהם באמת באמת פולנים. Beata & Remek רוצים לספר לעולם איך האנשים הירוקים של ורשה חיים ובינתיים, נראה שהולך להם לא רע. הפוסטים שלהם תמיד מתחילים בפולנית אך עוקבת אחריהם האנגלית והחיים שלהם מוצגים לראווה. הם דואגים גם לתקשר עם העוקבים ואף מתעניינים בג'ונגלים שהם מגדלים מסביב לעולם. אנחנו עוברים לגור איתם מחר. נשלח גלויה.

4.

@mrcigar

מדובר במעצב דיגיטל מאוקלנד, ניו זילנד, שהפך את הלופט בו הוא גר למרכז חייו. עכשיו זה ברור, שכל אחד הופך את החלל בו הוא גר למרכז חייו, אבל כשתיכנסו לחשבון שלו, אתם תרצו להגיד יפה שלום לבית החמוד שטיפחתם עד היום ולקנות כרטיס בכיוון אחד לניו זילנד. Ron Goh בשעות הפנאי אוסף, משפץ ומייצר רהיטי קש מהממים ומחזיק עמוד אינסטגרם נוסף בו הוא מעמיד את הפריטים למכירה. הדבר הכי חשוב והסיבה שבגללה כבר הזמנו את הכרטיס שלנו גם לניו זילנד, היא שבלופט המטריף שעיצב ובו הוא חי, יש חדר שינה ספייר שניתן להזמין ב Airbnb.

5.

@haarkon_

בין קיוטו לטוקיו, יוון לאוסלו, ברלין, אמסטרדם ועוד מלא מקומות מגניבים, מסתובבים להם צמד הצלמים הבריטיים @indiahobson ו  @magnusedmondson ובגדול, משתלטים על העולם עם הצילומים המרהיבים שלהם. הסיבה שבגללה הם נכנסו לכתבה הזו, היא הפיד הירוק אותו הם מתחזקים. לא מדובר בעוד עמוד עם צמחים לבית, אלא במקום שלו איתו אתם יכולים להפליג אל מחוזות הדימיון, למצוא מקומות חדשים לחלום עליהם ויעדים יפהפיים לטייל בעולם. צילום, טבע, צמחייה וטיולים מסביב לעולם. מה עוד אפשר לבקש? אה כן, סטייל בלתי נגמר ונקודת מבט מרעננת.

6.

@plantsonpink

כשמציגים לנו ירוק, תופתעו (או שלא) לגלות, הוא בדרך כלל מופיע על לבן. נשאלת השאלה האם זו הבחירה הנכונה? יש מי שטוען שיש פה טעות ושצריך לעצור את הכל ולהבין שורוד הוא למעשה – הצבע הנכון. זוהי גלריה דיגיטלית שפריטיה מגיעים מכל העולם וכן, גם אתם יכולים להופיע בה. כל שתצטרכו לעשות, הוא להניח את הצמח הירוק שלכם על רקע ורוד כזה או אחר. למה זה עובד כל כך טוב? Lotte van Baalen, המייסדת והמובילה של הגלריה, טוענת ש"צמחים עושים אנשים למאושרים ואף אחד לא יכול להתנגד לורוד טוב". באנגלית זה כמובן נשמע יותר טוב.

ושלוש נקודות בשכונה שלא צריך לטוס בשביל להנות מהן

7.

@grdn_tlv

בשקט בשקט, נפתחה לה בחודשים האחרונים GRDN – חנות צמחים בחצר האחורית של הביצ'יקלטה בנחלת בנימין בתל אביב. סוקולונטים, צמחים, פרחים ובעיקר אנשים סופר מגניבים, שבסך הכל רוצים שיהיה לכם קצת ירוק בבית. לפי כמות החיוכים שהם מפזרים – כדאי לכם. אולי ככה ייראו גם החיים שלכם.

8.

@onetwotree.tlv

אומרים שכל בית צריך מרפסת. המעצבות התעשייתיות, שהקימו את One two tree, מאמינות שכל בית צריך צמחים. וכמה שיותר אם אפשר. כל צמח מקבל את הכבוד הראוי לו, את הכלי המתאים לו ואת הפינה הכי טובה שיכול היה לבקש בחלל. מדובר פה על גידול יער אורבני ובשביל זה נדרשת אחריות ירוקה!

9.

@tlvmakers

יש אנשים שמגיעים לכאן בשביל הקפה, אני באה בשביל הצמחים. כי איך אפשר שלא. בחנות הקטנה עם האווירה הקסומה שנמצאת ממש מרחק פסיעה מהבית תוכלו למצוא קצת שקט, כזה שהוא לא רק באוזניים ושעושה נעים בכל הגוף. פינה ירוקה באמצע העיר הגועשת שאף פעם לא עוצרת.

אולי יעניין אותך גם...