גם תעשייתי וגם פואטי (צילום יחצ)

תעשייתי או פואטי? COS הפתיעה עם מיצב שקישר בין טבע ואדריכלות

"השימוש השקול בחומרים מתחדשים ובטכנולוגיה מפתח שפה חדשה שהיא גם עתידנית וגם מזכירה את מלאכת המחשבת המסורתית” אמרה קרין גוסטפסון, המנהלת האמנותית של המותג

מותג ההלבשה COS היה אולי הראשון שחשף את תוכניותיו לקראת שבוע העיצוב במילאנו. שיתוף הפעולה עם האדריכל הצרפתי, ארתור מאמו-מאני, והניסיון להסביר את מהותו של המיצב (עוד לפני שהיו הדמיות וצילומים) – יצרו יחד ציפייה וסקרנות שמשכה המונים לארמון אסימברדי בן המאה ה-16 על הגן היפהפה המקיף אותו.

המיצב, שנבנה באמצעים דיגיטליים, הביע סוג של מסע שמימי ששיקף את עתיד העיצוב, הטכנולוגיה והחדשנות באמצעות חומרים וצורות מבניות שהוליכו את המבקרים מהחצר הקדמית לאחורית. אותו 'שביל', שתוכנן באמצעות קוד פרמטרי המבוסס על אלגוריתמים, ניבנה ממודולים פלסטיים תלת ממדיים וכמו קישר וגישר בין האדריכלות המקומית לעולם הטבע.  

בחצר הכניסה (צילום יחצ)

"היצירה שלנו צוללת לנפשו של האדריכל כיוצר ובוחנת את האופי ההוליסטי של תהליכי עיצוב” אמר מאמו-מאני בהודעה המקדימה לעיתונות “אני מקווה שהשילוב של הדפסה בתלת-ממד בהיקף גדול עם חומרים שמקורם ביולוגי, לצד כלי תוכנה פרמטריים בקוד פתוח, יעניק תובנה לעתיד וימחיש כיצד אומנות דיגיטלית יכולה להשפיע לטובה על העולם”.

משפיע על העולם לטובה (צילום יחצ)

אולי יעניין אותך גם...