האי הפרטי CocoCay (צילום )יח"צ

הוסיפו לרשימת הדברים שנעשה אחרי: אי פרטי שכולו פארק מים עתידני

אי קריבי שהוא תצוגה צבעונית של דימיון ומגלשות מים. קבלו פארק מים שבהחלט נמצא ברשימת המאסטים שלנו, לאחרי שהכל ייגמר כמובן

הכירו את 'CocoCay' של תאגיד השיט 'רויאל קריביאן' – פארק מים עוצר נשימה ששובר שיאי אקסטרים ומותח את גבולות הפנטון. הפארק מציג סנטר פיס מרהיב שסביבו מתפתלת מגלשת המים הגבוהה ביותר בארה"ב בגובה 135 מטרים. האי מתפרס על שטח של כחצי קמ"ר והקמת הפארק ארכה שנתיים והיתה כרוכה בעלות של 250 מיליון דולרים.

 

מגלשה, פארק מים, פארק לילדים
סנטר פיס צבעוני במרכז האי (צילום יח"צ)
מגלשת מים, אי קאריבי
מגלשת המים הגבוהה בארה"ב (צילום יח"צ)

במרכז האי הססגוני, ניצבים שני מגדלים עצומים שמציעים לחובבי האדרנלין 13 מגלשות מים. את האלמנט המרכזי באי, מקיפות 7 מגלשות ספירליות. שלד המגדל מורכב מלוחות צבעוניים הממוקמים באופן לא סדיר וחושפים מערכת צינורות שתומכת בפיתולים של המגלשות.

מגלשות, פארק מים צבעוני, שיט קאריבי
7 מגלשות מתפתלות מהמגדל המרכזי (צילום יח"צ)
צפי של 2 מיליון נופשים ב- 2020, (צילום יח"צ)

מגדל נמוך יותר, בעיצוב דומה, כולל 6 מגלשות שבהן הטויסטר, מגלשת רפטינג, מגלשת 'אפס כח משיכה' ומגלשת מרוץ בעלת ארבעה נתיבים. רשימת האטרקציות הארוכה כוללת גם את בריכת הגלים הגדולה בקריביים, מזרקות שמתיזות גייזרים לגובה של 80 מטרים ואומגה באורך 500 מטרים שחוצה את האי כולו. כדור פורח, שמרחף מעל האי, מציע את נקודת התצפית הגבוהה ביותר בבהאמאס – 150 מטרים.

טיול לילדים, פארק צבעוני, פעילות לילדים
אומגה באורך 500 מטרים חוצה את האי (צילום: יח"צ)

ממלכת הילדים הזו, שנראית כמו מחווה לממלכת השוקולד של טים ברטון, ממוקמת אי שם בים הקריבי והיתה צפויה לארח שני מיליון נופשים במהלך 2020 אחרי שנפתחה בסוף 2019 אך נשארה נטולת שמחה. הפארק, הוא אחד מסדרת איים פרטיים שמשיקה 'רויאל קאריביאן' במסגרת הדור הבא של יעדי השיט בעולם. איים נוספים בסדרה, עתידים להיפתח באסיה ואוסטרליה.

505 מ"ר בעלות של 250 מיליון דולר (צילום: יח"צ)

יש לכם רעיון? מחשבה? סיפור שתרצו לספר לנו? כתבו לנו ~>

אולי יעניין אותך גם...