קסטרו הום, שלומית מלכה, כלי בית, לייף סטייל, זכוכית
קסטרו הום, צילום: דויד חסון

קסטרו משתלטים על הבית עם רשת לייף סטייל חדשה

קבוצת האופנה הישראלית קסטרו-הודיס מרחיבים את המשפחה ומשיקים את Castro Home, מותג כלי בית חדש ומלא סטייל

קסטרו-הודיס נכנסת עכשיו למגרש חדש ומסתערת על הבתים שלנו עם מותג לייף סטייל חדש-CASTRO HOME. היום הם משיקים את החנות הראשונה שלהם בגן העיר בתל אביב כשבמקביל אליה, יפתחו עוד חמש עשרה חנויות של המותג ברחבי הארץ. השפה העיצובית של הכלים והאלמנטים השונים שנמכרים ברשת החדשה, ממשיכים ומתכתבים עם הקו של בית האופנה ויחד עם זאת יוצרים מותג מבודל עם ערכים משלו.

 

רוב החנויות צפויות להיפתח בתוך חנויות הענק של בית האופנה וישתלבו בצורה ויזואלית, חומרית וצבעונית עם פריטי הלבוש שמוצבים בחנות. קולקציית הבית תשמור על ערכי המותג ולצד ערך האורבניות, היא תשדר תחושת נינוחות וחמימות, כזו שתתאים לצרכים ולחיי היומיום של בני הבית. בנוסף, ישנו דגש על חיבור לסביבה עם ליין מוצרים מחומרים אורגניים וניתנים למחזור.

קסטרו הום, שלומית מלכה, כלי זכוכית
שלומית מלכה בקמפיין החדש לקסטרו הום, צילום: דודי חסון
קסטרו הום, כלי בית, בלי שולחן
אורבבניות עם סטייל, צילום: מירב בן לולו

הקולקציה החדשה מורכבת מארבע תמות עיצוביות, ארבעה סיפורים שעליהם היא מתבססת. התמות מותאמות לקטגוריות השונות של בית האופנה: נשים, גברים, ילדים כדי להמשיך ולחזק את הקשר ביניהן. תמה ראשונה בשם PURE משלבת פריטים לבנים והדפסים פרחוניים עדינים. התמה השנייה נקראתFRIENDS OF NATURE ומשקפת את החיבור לטבע והכבוד לסביבה שיבואו לידי ביטוי בצבעי אדמה, חומרים טבעיים כמו קש, עץ, במבוק, זכוכית ממחוזרת ועוד. השלישית היא FASHION BASIC והיא מאופיינת בצורות גיאומטריות עם צבעוניות כיפית וערבוב של הדפסים שונים. התמה הרביעית והאחרונה הינה BLUE VIBES והיא עוסקת בחיבור הכי עמוק לקסטרו אופנה עם פריט הלבוש הנצחי- הג'ינס. הפריט האופנתי מקבל ביטוי בהלבשת הבית לכל גווניו הכחולים, עם בדי שמברה, חוטים צבועים וכריות נוי מבד ג'ינס.

קסטרו הום, שלומית מלכה, כלי זכוכית
שלומית מלכה ל-Castro Home, צילום: דודי חסון
קסטרו הום, כלי בית, לייף סטייל
הרשת החדשה לבית של קסטרו, צילום: מירב בן לולו

ארבע הקולקציות כוללת אלמנטים שונים לבית; טקסטיל, כלי אוכל, כלי אמבטיה, מטבח ומתנות לחג. בנוסף, כחלק משיתוף פעולה בלעדי, ניתן יהיה להשיג בחנויות גם רהיטים מבית ‘סטטוס׳.

קסטרו הום, כלי בית
נינוחות וחמימות, צילום: מירב בן לולו
קסטרו הום, פרחים, אגרטלים
מלבישים את הבית, צילום: מירב בן לולו
הפרזנטורית שלומית מלכה מדגמנת מוצרי טקסטיל, צילום: דודי חסון

יש לכם רעיון? מחשבה? סיפור שתרצו לספר לנו? ~> כתבו לנו

אולי יעניין אותך גם...