IOTA, איוטה, טולמנ'ס דוט, דוט
השת"פ החדש של IOTA וטולמנ'ס דוט (צילום תמיר רוגובסקי)

שת"פ חדש בין טולמנ'ס למותג הטקסטיל החברתי

כששני מותגי עיצוב ישראליים חוברים לשת"פ מיוחד ובעיקר יפה, זה משהו שאתם צריכים לדעת. כל הפרטים

כן, זה קרה, מותג הטקסטיל IOTA, המבוסס על עשייה ואחריות חברתית שמקדמת הנשים, חובר לטולמנ'ס דוט ויחד הם מוציאים היום קולקציית נדנדות ושטיחים בעבודת יד מסורתית, במהדורה מיוחדת. "לצד הקידמה והטכנולוגיה, אנשים מחפשים פריטים מעוצבים עם טביעת אצבע אישית שנוצרו בעבודת יד ולא בייצור המוני" אומרת שירלי שוורץ, מייסדת טולמנ'ס דוט, "העיצובים של IOTA מבוססים על מיזם חברתי מרגש הנושא ערכים כמו איכות, על-זמניות, חזון אקולוגי ואסתטיקה עיצובית מהמעלה הראשונה. אלו ערכים שאנו מזדהים עימם."

אחת מנדנדות הקולקציה, צילום תמיר רוגובסקי

פרויקט IOTA החל את דרכו לפני שבע שנים בידי שולה מוזס וטל צור והצליח להפוך למותג ישראלי מוכר בארץ ובעולם. הוא הוקם כמיזם חברתי שמקדם נשים בדואיות הנמצאות בשולי החברה ומחוץ למעגל העבודה. יחד הן טוות את החזון של המייסדות, לייצר עבודה לנשים תוך שימור מלאכה מסורתית, וניסיון למתוח את גבולותיה בהתאם לעולם המודרני. הן יוצרות מוצרי עיצוב, ריהוט ואבזור מטקסטיל.

 

עד היום נחשף המותג בעיקר לעולם מעבר לים, בגלריות ובתערוכות בינלאומיות המובילות בתחום. החל מהשבוע, תוכלו להנות ממוצריהן גם ברחבי הארץ, בחנויות טולמנ'ס דוט ברחבי הארץ.

טולמנ'ס דוט פוגש את IOTA, צילום תמיר רוגובסקי

"מלאכת הסריגה, היא בין מלאכות היד היחידות שיש לה סימנים בינלאומיים מוסכמים." מסבירה טל צור, אחת ממייסדות IOTA, "זאת שפה שבאמצעותה אפשר לתקשר עם קהלים שונים. הערבות ההדדית לנשים היא הדובדבן שבקצפת. אנו שמחות שמצאנו בטולמנ'ס דוט בית חדש לדיאלוג עם לקוחות אניני טעם, שגם מעניין אותם לדעת מאיפה הדברים באים".

 

בקולקציה החדשה יוצגו עיצובים בעלי אופי טקסטילי, המזמנים מגע ומשחק בין צורות, צבעים וטקסטורות, נוסטלגיים וחדשנים כאחד. העיצובים כוללים חומרים נוספים כמו עץ, מתכת ורצועות מעולם האאוטדור, המשתלבים לכדי אובייקטים חכמים ומורכבים.

אם אי פעם חלמתם על הנדנדה בבית, זה כנראה הזמן, צילום תמיר רוגובסקי

יש לכם רעיון? מחשבה? סיפור שתרצו לספר לנו? כתבו לנו ~>

אולי יעניין אותך גם...