Better in person. צילום: אורי זמיר

עוד פריט אחד ודי: עשרה אקססוריז שלא תוכלו לעמוד בפניהם

מהתיק שהכי הדליק אותנו ועד לעגילי הקוורץ שחוזרים אלינו בחלומות. את האקססוריז האלה אתם חייבים לראות

1. התיק הזה לא סתם נקרא 'Everyday Shoulder Bag'. הוא פשוט, מתאים לכל שעה ביום, לעבודה, לערב או לטיול בעיר. הוא עדין ומדויק. מגיע בצבעי מוקה, ירוק בקבוק, שחור ובז', הרכיסה המעוקלת שלו נוחה ואלמנטרית והתפירה שלו תואמת את איכויות המותג 'The Row' של האחיות אולסן.  

2. טוב, זאת המלצה רותחת. תיק הקלאצ' של Grace Ling המעצבת הסינגפורית שפועלת כיום בניו יורק, מעוצב בצורת ישבן. הוא מדבר בשפה של לינג המקדשת את עולם האמנות, ובדומה לשאר הפריטים המתוחכמים שלה, הוא נע בין פריט אופנה ייחודי למיצג מופרע במוזיאון. התיק הקטנטן והייחודי הזה, עטוף בגימור כסף מבריק ומבפנים מרופד בעור איכותי. שבו על זה עוד קצת. אתם תכף תתאהבו בו. 

3. מותג התכשיטים 'Mam' ממציא מחדש את הצורה שבה אנחנו משתמשים באקססוריז. את העגילים שלהם תוכלו לענוד גם ללא חורים באוזניים והצמידים שלהם לא בהכרח מעוצבים בהתאמה לפרק כף היד. קולקציית הקפסולה החדשה שלהם ושל סטודיו 'Six N. Five' מציעה שרשרת כסף שאפשר להשתמש בה גם כחגורה אלגנטית שמתהדקת בהתאמה למותן.

4. הנה מטפחת שעושה לנו חשק להתעטף גם בחום של יולי. 'שושנה' (המטפחת), שייכת לבית הדפסים צעיר 'Better in person' של מעצבת ישראלית בשם מיכל לוריא. היא עשויה מבד משי, מודפסת בדפוס דיגיטלי ומגיעה כחלק מ- 14 דגמים מסקרנים, מלאים בצבע הומור ומסתורין שביניהם תוכלו למצוא: מפת פיקניק שעליה מונחות בונבוניירות לצד ורדים וגמל שלמה, צלחות שבורות מודבקות במסקינטייפ, אבני מזל וצילומים של חדרי מדרגות. 

5. עיצוב פשוט ולא מתחכם. העגילים המדויקים של 'Other stories' מעוצבים כעיגולים מוזהבים הצמודים לתליונים מלבניים של אבני חן עדינות. הם מציעים שלוש אופציות של שילובי צבעים נעימים וקיציים שמתאימים לעונה הנוכחית.

6. הסטודיו היפני 'Nendo' עיצב שעון לגבר שיעיף אתכם, אולי יותר נכון לומר – יטיס אתכם. הרעיון מאחורי העיצוב שלו סובב סביב טיסה אווירית. הוא מעוצב בצורת חלון של מטוס ואף מאפשר הסרה של הרצועה ותלייה על ידית המזוודה כמו תג שם. בשורה התחתונה, אם אתם מאחרים כרוניים לטיסות, השעון הזה הוא בשבילכם. 

צילום באדיבות Nendo

7. לפעמים, כל מה שצריך זה פאוץ' אחד קטן שילך איתנו לכל מקום. אדם ואוהד רחל אמנו, מייסדי מותג התיקים הישראלי 'Hampi', מייצרים פאוצ'ים כחול לבן מהסטודיו שלהם בתל אביב. הם מקפידים לשמור על צבעוניות, משקל קל מהרגיל וייצור מחומרים טבעוניים. הפאוץ' הירוק שלהם הוא אחד הפריטים המרעננים לקיץ; הוא קטן ונוח, בעל תא אחד ונקשר למותן או נתלה על הכתף.

8. כן, משקפי שמש הם אקססורי חשוב, במיוחד בעונה הזאת, אבל הפעם נדבר על השרשרת שלהם ששייכת למותג 'Anthropologie'. היא עדינה אבל עם קיק. היא מושלמת לבוקר בחוף הים וגם למסעדה בשקיעה. היא גם פרקטית בטירוף וגם מלאה בסטייל. 

היא גם וגם. צילום מתוך 'Anthropologie'

9. לא נפסח על משקפי שמש, כי אז למה תתאימו את השרשרת של 'Anthropologie'? 
המוסד הניו יורקרי רב השנים 'Moscot' מציע קולקציית משקפי שמש Custom made חדשה ומדליקה. היא מונה תשעה צבעים, מתאימה לגברים ולנשים כאחד, עשויה בעבודת יד ומאפשרת בחירה של עדשה אופטית התואמת לצורך של כל לקוח.

10. הפריט העשירי והאחרון שחוזר אלינו בחלומות הוא העגיל היפהפה של מעצבת התכשיטים הישראלית קטיה אלפא. הוא עשוי קוורץ איכותי, מתנדנד בקלילות על האוזן ונראה לגמרי כמו יצירת אומנות. 

אולי יעניין אותך גם...