ניצנים של היום שאחרי: אקססוריז שומרי מרחק יהיו הטרנד החדש?

אולי פשוט הכל קרה כי היינו צריכים פוש לכיוונים חדשים? פיתוח מדליק של צעירה מגרמניה יהפוך להיות תחילתו של טרנד פוסט מגפה, תכינו את עצמכם

המגפה שחווינו בשנה האחרונה תעצב את החיים שלנו מחדש בדרכים בלתי צפויות וריחוק חברתי הולך להיות אחת מהן. ככל הנראה המונח הזה לא יישכח בעוד כמה חודשים ויישאר איתנו עוד תקופה ארוכה. אנה-סופי דינמן (Anna-Sophie Dienemann), בוגרת טרייה של אקדמיית העיצוב איינדהובן המובילה בעולם מאמינה שהעובדה הזו מייצרת לנו אתגר חדש, להתלבש בהתאם לכללים החדשים בחללים ציבוריים.

 

הפרויקט שלה 'מרחבים תוחמים' (או באנגלית Bounding spaces) הוא למעשה קולקציה של אקססוריז שיודעת להתאים את עצמה בלחיצה אחת לחלל בו אנחנו נמצאים, מלהיות צמודה לגוף, לשומרת מרחק מהסובבים אותנו.

ריחוק חברתי, חצאית שומרת מרחק

הפריטים הייחודיים האלה מגיעים בהדפסים צבעוניים בגוונים שלקוחים מהטבע ונשארים נעימים ורכים למגע, לצד היותם חזקים מספיק כדי לשרוד עמכם את היום. הם ימסגרו את המרחב האישי שלכם ויעידו עבור אחרים על הרצון שלכם לשמור מרחק. "מרחבים תוחמים נותן מענה מבוסס אופנה לסיטואציה החדשה בה אנחנו חיים" מסבירה דינמן, "עם גישה משחקית לעובדה שככל הנראה עניין הריחוק החברתי יישאר איתנו."

 

אנה-סופי דינמן מגדירה את עצמה כמעצבת אופנה קונספטואלית עם תשוקה עמוקה לחדשנות בחומר וטרנדים תרבותיים. בשנה האחרונה השלימה את לימודיה לתואר הראשון באקדמיית העיצוב איינדהובן, שם התמקדה במקום בו אופנה וזהות נפגשים. במהלך לימודיה היא השלימה סמסטר של חילופי סטודנטים באקדמיית שנקר פה בארץ.

סוף המגפה אמנם נראה כבר באופק והתחושה היא שאנחנו יוצאים מזה. למרות זאת, כולם בערך מסכימים שהחיים שלנו לעולם לא יחזרו לקדמותם. היום כבר מדברים על ביטול חוק המסכות אבל האם זה אומר שמחר בבוקר כולם יסירו אותן? הדברים שעבדו כל כך קשה להטמיע בנו בשנה האחרונה לא ילכו כל כך מהר. פרויקטים מסוג זה, שמדברים על אלמנטים סובבי מגפה, הם הניצנים שמבשרים את מה שעתיד לבוא, עולם חדש.

ריחוק חברתי
ככה החיים שלנו הולכים להראות (צילום יחצ)

יש לכם רעיון? מחשבה? סיפור שתרצו לספר לנו? כתבו לנו >

אולי יעניין אותך גם...