mai (Photo by Akihiro Yoshida)

פשטות גאונית: סטודיו ננדו היפני עם תיק חדש שלא תוכלו לסרב לו

זה כבר מזמן לא מפתיע שסטודיו 'ננדו' היפני מפתיע בכל פעם מחדש. הפעם, הוא עשה את זה עם תיק עור אופנתי מדהים - פשוט לכאורה אבל גאוני למעשה

את 'ננדו' אנחנו מכירים כבר לא מעט זמן. העניין עם הסטודיו היפני הזה, בראשות אוקי סאטו הגאון, הוא שכל פריט חדש שהם משיקים הוא פשוט לכאורה אבל מעורר תמיד התפעלות מהסוג של "איך לא חשבו על זה קודם" או, ליתר דיוק, "איך אני לא חשבתי על זה קודם". מאביזר לבוש, דרך חפץ שימושי או דקורטיבי ועד רהיט, תפאורה לתערוכה או בית מגורים – כל הפריטים שמשיק הסטודיו הזה, בכל קנה מידה ולכל שימוש, הם כביכול פשוטי מראה אבל, בו בזמן, בעלי קונספט מקורי, חדשני, מסקרן ומרתק.

מפריסה לתיק (Photo by Akihiro Yoshida)

ממש בימים אלה, הגיע לתיבת המייל שלי עוד פרויקט מסעיר של הסטודיו. מדובר בתיק יד אופנתי שעיצב הסטודיו עבור פלטפורמת האון ליין האיטלקית up to you anthology, המתמחה בשיווק תיקים. ייחודו של המותג בכך, שהוא אינו מוגבל למעצבים מקצועיים. ההיפך, הוא תמיד פתוח להצעות של כולם ואפילו מציע תמיכה מלאה החל מפיתוח המוצר ועד הייצור וההפצה המקוונת שלו.

ממש עוצר נשימה (Photo by Akihiro Yoshida)

התיק של 'ננדו', שזכה לשם mai, עוצב מפיסת עור אחת חתוכה בלייזר וצבועה בתרכובת צמחית. החידוש הפעם, הוא שאפשר לשלוח אותו שטוח כך שכל לקוח מקפל אותו בעצמו, מחבר כמה תיקתקים והופך את הקסם השטוח לתיק תלת ממדי יפהפה.

שלושה גדלים ושני חומרים (Photo by Akihiro Yoshida)

כל היופי הזה, מפשט מאוד את הליך היצור, מאפשר אינספור ואריאציות של צבעים, גדלים וצורות וגם מקל מאוד על אחזקת מלאי ועלויות הפצה. אז איפה קונים? חפשו באתר הנ"ל.

מחיר: 181-302 יורו (לא כולל משלוח בעלות 29 יורו)

יש לו גם פרופיל יפה (Photo by Akihiro Yoshida)
סקיצה של מאי (Photo by Akihiro Yoshida)
חיבורים פשוטים (Photo by Akihiro Yoshida)
איזה גודל בשבילך? (Photo by Akihiro Yoshida)
אנחנו מזמינים את כולם (Photo by Akihiro Yoshida)
ננדו פשוט יודעים (Photo by Akihiro Yoshida)
חגיגה לעיניים (Photo by Akihiro Yoshida)

יש לכם רעיון? מחשבה? סיפור שתרצו לספר לנו? כתבו לנו ~>

אולי יעניין אותך גם...