הולנדי עם נגיעה סקנדינבית, טולמנס דוט (יחצ)

הסגנון של מד-מן עושה לכם את זה? תוכלו לשלב אותו גם אצלכם בבית

מותגי ריהוט, תאורה וחיפוי חדשים מפארים את אולמות התצוגה, רמקול עגול ישנה את הכל וחיות שמציצות מהקיר משמחות חללים ילדותיים ובוגרים כאחד

בסגנון מד-מן

PODE הוא מותג הולנדי חדשני, צעיר ויצירתי, המצטרף לטולמנ'ס דוט. עיון בקטלוג, מראה שמדובר בסגנון עיצובי א-לה מד-מן, בסטייל מוחכם ושיקי למדיי. יופיים של פריטי המותג, טמון דווקא בפשטותם ובנגיעות בוהמיות המזכירות קצת את סגנון אמצע המאה הקודמת. בעיצובים של המותג, כך נמסר לנו, יש נגיעה סקנדינבית, השפעה איטלקית ואסתטיקה מהמזרח, שיחד מייצרים שפה תרבותית חדשה אותה יכול כל אחד לפרש בביתו על פי סגנונו וטעמו האישי. 

תרבות חדשה (יחצ)
שמזכירה את אמצע המאה הקודמת (יחצ)

לא רשומים עדיין לניוזלטר של LEGIT? זה בדיוק הזמן להקליק

הקול זה הכל

אין על הצרפתים. אחרי קולינריה עילאית, אופנת עילית ואמנות מעוררת השראה, הגיע הזמן שלהם לצאת גם עם סדרת רמקולים מעוצבים של מותג הסאונד elipson. המותג, שכבר חגג 80, משלב בין תפישת סאונד ועיצוב חלל, ומציע הפעם רמקולים כדוריים אלחוטיים שלא ניתן להתעלם מהם. הרמקולים, מיובאים על ידי חברת טופ אודיו, מגיעים בגוונים שונים ומפיקים צלילים משובחים.

חלק מהעיצוב (יחצ)
ונושא לשיחה (יחצ)

חתיך איטלקי

אם בא לכם על אריחים יוצאי דפן במיוחד, אולי כדאי שתסורו לויה ארקדיה, שם תוכלו לבחון את הקולקציה החדשה של 41zero42. המותג האיטלקי הצעיר, המיובא בלעדית, מעסיק צוות המאמין שרעיון או פרויקט צריכים להעביר סיפור. הסיפורים שמלהיבים אותם ושאותם הם מנסים לספר – הופכים לאבן החיים של הסקרנות והיצירתיות שלהם.

מותג צעיר (יחצ)
שמספר סיפור (יחצ)

חובבי הוינטאג' ישמחו לדעת שקולקציה חדשה של המותג האיטלקי Ferroluce מגיעה לאולם התצוגה של לייט אין. הגופים, עשויים קרמיקה בעבודת יד מוקפדת ומעניקים לחלל מראה צעיר ומעודכן.

באומנות כמו באומנות

עשויים קרמיקה (יחצ)
במראה צעיר ומעודכן (יחצ)

חיות וחיוכים

בתערוכת הטקסטיל Heimtextile שהתקיימה לאחרונה בפרנקפורט, הציצו מכל עבר חיות. כמו בטקסטיל, חוזרות החיות גם לטפטים ומקנות לקירות מראה טבעי, קליל ואפילו שובב. למרות שעולם החי מזוהה יותר עם חללים ילדותיים, דווקא השנה, הוא נכנס גם לחלל של ה"גדולים" ומופיע בסלונים, פינות ישיבה, מסדרונות ועוד. אם בא לכם לחיות עם חיות, תוכלו למצוא טפטים כאלה בגולדשטיין גלרי טפט.

ג'ירפות (יחצ)
וזברות (יחצ)

אולי יעניין אותך גם...