השולחן המיוחד של הביטאט (צילום יחצ)

חשבתם פעם שסטייליסטית בועטת כמו ליאת אשורי תעצב חדרי תינוקות?

אל חזי בנק הגיעו חדרי רחצה מחומרים טבעיים, בפראט ליווינג נחת מותג עיצוב יווני, למירור לאב יש קמין דיגיטלי ושולחן בהביטאט מסתיר סוד כמוס 

הכי מפנק שיש

חדר הרחצה הוא מחדרי הבית שעוברים בשנים האחרונות שינוי מהותי ואפילו קיצוני. במקום חדר שעוברים בו, הוא הופך לחלל ששוהים בו. הוא הופך למקום מפלט מפנק או לסוג של חדר בריחה בתוך הבית. חדרי הרחצה של המותג Cocoon, אותו אפשר למצוא ב HeziBank, מבוססים בדיוק על זה. על מפלט מהטרדות של חיי היומיום, על נוחות ועל התחדשות. אנחנו אוהבות את המותג כי הוא עושה שימוש בחומרים טבעיים וידידותיים דוגמת מתכת, אבן טבעית ושיש לצד חומרים חדשים ירוקים דוגמת ה Silestone. במפעל הייצור של המותג, עובדים אנשי מכונה ואומנים השיוצרים צורות ומפיחים חיים במיני חומרים לקבלת חדרי רחצה פרקטיים ואסתטיים כאחד. 

מפלט מחיי היומיום (צילום יחצ)
בצורת הרמוניה של נוחות והתחדשות (צילום יחצ)

עדיין לא מנויים לניוזלטר של LEGIT? זה בדיוק הזמן להקליק

יווני זה הכי

 כשמותגים בינלאומיים מעניינים נוחתים בארץ, אנחנו מתרגשים. אליתה ליוינג, החלה לייבא מותג ריהוט יווני צעיר בשם al2. מופתעים? גם אנחנו. האידאולוגיה של המותג, מדברת על גישור בין תרבויות והנגשת מוצרים לבתים על פני הגלובוס כולו. הרהיטים, מתאפיינים בקו אקלקטי, ים תיכוני ועל זמני כשהנראות שלהם בעלת גימורים גיאומטריים מעודנים המתכתבים עם סגנון הרטרו. השימוש בחומרי גלם טבעיים, איכותיים ויוקרתיים, מקנים לפריטים מראה אותנטי, אמנותי, מהוקצע ופיסולי.

כל הדרך מיוון (צילום יחצ)
מגשרים בין תרבויות (צילום יחצ)

חמים ונעים

החורף כבר ממש כאן ואתו הכמיהה להתלבש בשכבות ולהתכרבל בשמיכות נעימות. עכשיו, ניתן להתחמם גם בלי כל זה, בעזרתו של קמין דיגיטלי שגם תורם לעיצוב וגם מוסיף לאווירה חמה ונעימה. הקמין, של חברת Mirror Lab, מבוסס על טכנולוגיית אדים קרים ותאורת לד חדשנית. המראה הוא של להבות בוערות והבונוס הוא חימום ללא לכלוך. אקולוגיים שכמונו, אוהבים גם את עניין היעדרות הפיח והבטיחות שבשימוש. 

קמין דיגיטלי (צילום יחצ)
אדים קרים ותאורת לד (צילום יחצ)

יה בייבי

שיתוף פעולה מעניין ומסקרן נוצר בין סגל בייבי לבין הסטייליסטית ליאת אשורי. קולקציית הריהוט החדשה לשנה הבאה, משלבת בין תקנים מחמירים וסביבת שינה בטוחה לבין השראות וטרנדים חדשים ומתקדמים. יחד עם אשורי, התווספו לפרקטיות, לאסתטיקה ולבטיחות, גם סטיילינג בועט והלבשת חדרים בדגש על עיצוב גמיש ומשתנה בהתאם לצרכים, הטעם האישי והתקופה. "לאור העובדה שהפכתי לאמא, רציתי להגשים את כל הפנטזיות שלי ולהוסיף גם סטייל לאיכות" אמרה ליאת אשורי "לכן יצרנו קשת רחבה ומגוונת של חדרים, כך שכל אמא תמצא את עצמה מתחברת לפחות לאחד הסגנונות".

הפכה לאמא (צילום יחצ)
והגשימה פנטזיות (צילום יחצ)

סוד הקסם

הישגים בעולם העיצוב הם עניין מסקרן ביותר. שולחן Tense, הוא בעל מראה דק וארוך במיוחד וניצב בקלילות הודות למסגרת פלדה פנימית המאפשרת לו לשאת משקל ללא כל תומכות. השולחן, מצליח לתעתע במתבונן שעשוי שלא להבין איך הפלה אופקית ארוכה כל כך מחזיקה מעמד כשכל עובייה רק 35 מ"מ.אהבנו את השולחן בגלל אפשרויות הגימורים המיוחדות הכוללות מראה בטון, עץ אגוז ועץ שרוף, פליז ואלומיניום.

מעורר תהיות (צילום יחצ)
ומסתיר מסגרות (צילום יחצ)

אולי יעניין אותך גם...