קארים ראשיד למותג גורניה (צילום יחצ)

כשקארים ראשיד מעצב קומקום יוצאים ממנו אדים בצבעי הקשת

אילנה אפרתי משיקה סדרת כלים לבית פרי יצירתה, נירלט והאוס אין פתחו את מתחם הבתים, פראט ליווינג מביאים את האסתטיקה הגראפית של העיצוב הסקנדינבי ובעילית הלבשה לבית מעלים את הפשתן על הקירות

קשת בענן

כשמעצב העל קארים ראשיד שם את חותמו על משהו – אתם יכולים להיות בטוחים שזה יהיה מיוחד. לאחרונה, חבר ראשיד לחברת Goremje ויצר עבורם קולקציית מוצרים ייחודית הכוללת קומקום וטוסטר המאופיינים בקו העיצובי שלו. על רקע לבן, מצויות צורות אובליות בשילוב של צבעים עזים בכל הגוונים. "אני משפר את מה שכבר קיים. אני חושב שעיצוב צריך להפוך להיות נגיש לכולם" אומר המעצב קארים ראשיד, אמירה שללא ספק משתקפת במוצריו. המוצרים של ראשיד ל'גורניה' מבטאים את הרצון העז שלו לגעת במרבית האנשים שמעוניינים במוצרים יפים, אסתטיים וחכמים שהם גם פרקטיים ונוחים לשימוש יומיומי.

טוסטר 2 פרוסות בעיצוב מעצב העל karim rashid למותג גורניה. מחיר- 890 שח. להשיג בחנויות הקונספט של gorenje ו-Askoצילום יחצ חול (3)
karim_rashid_portrait_3

אופנה לבית

האמנית והמעצבת האופנה, אילנה אפרתי, משיקה סדרה חדשה של כלי אוכל מטרקוטה. כל פריט בסדרה הוא יחיד מסוגו ועשוי בעבודת יד. סדרת הכלים, 'בוטניקה של מדרכות תל אביב', עוצבה בהשראה מקומית של טבע אורבני. מדי יום, כשאפרתי רוכבת על אופניים לא חשמליים באיטיות ברחובות תל אביב, היא מביטה באופן קרוב ואינטימי על מדרכות העיר. העין משוטטת ומחפשת צמחים ספונטניים ופרחי בר מקומיים הגדלים בין חריצי הריצוף, בגינות בניינים לא מטופחות או למרגלות מרזבים. אפרתי, מלקטת מדי חודש את הצמחים הפורחים בעיר, מתעדת אותם במצלמתה ומטביעה אותם בכלי טרקוטה. הצמחים מותירים את חותמם על החומר אחרי השריפה, כאילו היו מאובנים. כל צלחת ׳מקפיאה׳ רגע חולף וחד פעמי, ומתעדת את היום וחודש בו נקטף הצמח.

בוטניקה של מדרכות (צילום: רן גולני)
בהשראה מקומית (צילום: רן גולני)

מתחם הבתים

נירלט ורשת האוס אין חברו לשיתוף פעולה במסגרתו הוקם בבית יהושע 'מתחם הבתים'. החלל, המיועד למעצבים ולקוחותיהם, מעניק למבקרים חווית עיצוב, השראה ומענה מלא לרעיונות ותפרונות עיצוב. מעוצבים בו ארבעה בתים עד לפרטי פרטים: בית המסורת, בית השפע, בית השותפות ובית המעצבים. תחת קורת גג אחת, ניתן לחוות ריהוט כולל לבית, פרטי נגרות, צבע, תאורה, טקסטיל והום סטיילינג. 

בית השפע (צילום: אסף פינצ'וק)
בית השותפות (צילום: אסף פינצ'וק)

איך בא לי קפה

עונת החורף מביאה איתה קולקציות חדשות של דקורציה, טקסטיל וכלים בגוונים מדויקיפ לעונה. Prat Living, הנשענת על עיצוב סקנדינבי עכשווי, מציגה פריטים מפוסלים אך פונקציונליים בעלי תכונות אלגנטיות ונשיות. לדעתם, פריטים שכאלה, יוסיפו נופך נורדי – אסתטי לכל בית. פלטת הגוונים הדומיננטית, מאופיינת בצבעוניות מעושנת שבה טרקוטה, נוגט, ורוד מעושן ומנטה בז'.

סקנדינבי עכשווי (צילום יחצ)
מפוסלים ופונקציונליים (יחצ)

פשוט פשתן

עולם האופנה תמיד חיבב את הפשתן כקלאסיקה על זמנית. עכשיו, הולך הפשתן להיכנס אלינו גם לבתים. לקבלת מראה עדין או לעיצוב קצת יותר גס, במצעים, וילונות ומפות – הפשתן מהווה יופי של בחירה. הקולקציה החדשה Lino מבית מותג חיפויי הקיר הבינלאומי Arte לוקחת את השימוש בפשתן צעד נוסף קדימה ושותלת את המרקם הייחודי שלו על קירות הבית. הקולקצייה, כוללת מספר סדרות העשויות פשתן טהור, כשכל אחת מהן מציגה סגנון אריגה שונה, המבליט את האריג וצבעיו ומעניק מראה מעוצב וייחודי לכל חלל. את כל זה תוכלו למצוא בעילית הלבשה לבית.

קלאסיקה על זמנית (יחצ)
שעולה על הקירות (יחצ)

אולי יעניין אותך גם...