דיזל עולה על הקיר, סטודיו קרמיקה (צילום יחצ חו"ל)

חנות עיצוב חדשה נפתחה במתחם האורוות בפרדס חנה

שטיחי כרמל משיקים קולקציות חדשות, מעצב העל אורה איטו משתף פעולה עם Gorenje, מותג האופנה דיזל מטפס על הקירות וטופ אודיו פתחו אולם תצוגה חדש. סצנת העיצוב מתעדכנת כל הזמן

מיוצר בישראל

גם השנה, ממשיכה רשת כרמל Floor Design לחדש את האוסף שלה בקולקציות הכוללות מספר סדרות של שטיחים בדגמים אופנתיים, בסגנונות ובצבעוניות מגוונת. בין היתר, עיצבו בכרמל שטיחים במוטיבים אבסטרקטיים לצד שטיחים נמוכים וצפופים, דקים וקלילים המתאימים לכל עונות השנה ולא רק לחורף. אנחנו אוהבים אותם כי הם מיוצרים במפעל היחיד לייצור שטיחים בישראל.

מושקים בחורף (צילום יחצ)
אבל מתאימים לכל עונות השנה (צילום יחצ)

עדיין לא רשומים לניוזלטר של LEGIT? זה ממש הזמן להקליק

פשטות עם משמעות

ORA ITO, מעצב העל הצרפתי, עיצב מוצרים רבים שזכו לפרסום והכרה בינלאומיים. רשומות על שמו אינספור הצלחות שבהן עיצוב מכונית עתידנית לסיטרואן, עיצוב בקבוק בירה להייניקן ועוד ועוד. עבור מותג מוצרי החשמל למטבח Gorenje, בחר איטו לחזור למקורות ולקו הקלאסי ועיצב שתי קולקציות נקיות בשחור ולבן. "הטוהר והפשטות חושפים כל פרט, והעיצוב משיג משמעות מיוחדת" אמר המעצב אורה איטו על הקולקציות.

חזרה לפשטות, קיים גם ב ASKO (צילום יחצ חו"ל)
ולקו קלאסי שנכון תמיד, קיים גם ב ASKO (צילום יחצ חו"ל)

אורבאנית צעירה ובועטת

כשמותג האופנה Diesel מעצב חיפויי קיר, נוצרת קולקצייה צעירה, בועטת ואורבאנית המתאימה לחובבי הסגנון התעשייתי. השיחזור האותנטי של מראה חלונות הזכוכית והפלדה, האופייניים למחסנים ומפעלי תעשייה, הופך את אריחי הקיר לנכונים ועדכניים. האריחים המלבניים, אותם ניתן לפרוס בשלל וריאציות ושיטות בהתאם לסגנון העיצוב שנבחר לחלל, כוללים מסגרת מתכתית, מראתית ומבריקה המעניקה לכל אחד מהם מראה וינטג'י עשיר ועתיר רבדים וממדים העומד במבחן הזמן. היופי הזה נמצא בסטודיו קרמיקה במספר גוונים.

מראה תעשייתי נכון תמיד (צילום יחצ חו"ל)
צעיר ובועט (צילום יחצ חו"ל)

בסביבה הטבעית

חברת טופ אודיו, חנכה לאחרונה את מתחם המשרדים ואולם התצוגה החדש שלה בהרצליה פיתוח. הקומפלקס החדש, שתוכנן על ידי האדריכלים הילה ודן ישראלביץ, משתרע על פני שטח של כ- 440 מ"ר ומדמה את המוצרים בסביבתם הביתית. האולם מתוכנן כתמהיל חללים המתגלים בשלבים עם לא מעט הפתעות ופתרונות חשמל ואודיו וידאו ששולבו כחלק אינטגרלי מהעיצוב. 

אולם תצוגה חדש (צילום אלעד גונן)
עם שלל פתרונות גלויים וסמויים (צילום אלעד גונן)

אוספים מוקפדים

עוד חנות חדשה היא MARKET שנפתחה ממש לאחרונה בלב מתחם אורוות האומנים שבפרדס חנה. החנות, עוסקת בעיצוב והום סטיילינג ומרכזת תחת קורת גג אחת רהיטים, אביזרים, גופי תאורה, פרחי משי, וילונות, שטיחים ועוד. הפריטים במקום, שנוצרו על ידי אומנים ואמנים מהארץ והעולם, מלוקטים בקפידה ומתעדכנים לעיתים קרובות. עוד, ניתן למצוא במקום קולקציית פריטי יד שנייה מיוחדת המתעדכנת ישירות משווקי הפשפשים בעולם.  

מתחם מיוחד (צילום אביב קרוט)
הכולל פריטי יד שנייה (צילום אביב קרוט)

אולי יעניין אותך גם...