פרוס ופתוח, איקאה (צילום יחצ)

עיצוב דני או שוודי דמוקרטי? כבר לא צריך לבחור

זו שכבשה את הביטאט, ההחלטות שאתם צריכים לקבל לגבי צבע הבית שלכם, הקולקציות המקיימות של האחת והיחידה וחלל תצוגה חדש לכלים סניטריים ששימש פעם כמחסן תרופות

יש גברת חדשה, כובשת ובעיקר נוחה. זו לא אחרת מאשר הכורסא GRASSO שעיצב סטפן בורקס עבור המותג BD Barcelona והגיעה ממש בימים אלו להביטאט. הכורסא מביאה איתה עודפים רבים של מילוי היוצר נוחות יתר וממלא אותה בחן שופע. וכן, היא מגיעה גם עם הדום תואם. המותג ,הידוע כייצרן הרהיטים של גאודי ודאלי, מצליח לגרום גם לנו להרגיש כמו מלכים.

GRASSO הגיעה להביטאט (צילום מרסלה גראסי)
רכה ונעימה, GRASSO (צילום מרסלה גראסי)

צבע עושה את ההבדל

הקיץ כבר מתחיל לתת אותותיו ואם המזגן שלכם תקין ועובד, תוכלו להתפנות לרענן את הבית בצורה – קצת אחרת. ריהוט זה טוב ויפה, אבל צבע הקירות בבית יודע לקבוע לגמרי לבד את האופי והזרימה ובטמבור רוצים לעזור לכם לעשות זאת בצורה הטובה ביותר. חמש הצעות שיהפכו את החלל שלכם ברגע מהרגיל אל הלא נודע. בין קלאסיקה עירונית לחיים שלווים, מנטה רגועה, זמנים שמחים וטיסה ישירה לאפריקה – רוצו להתרענן!

תגידו שלום לאפריקה, צבעי הקיץ של טמבור (צילום יחצ)
חיים שלווים על פי טמבור (צילום יחצ)
העיר מנצחת, קלאסיקה עירונית של טמבור (צילום יחצ)

איקאה מצביעה לדמוקרטיה!

בכנס העיצוב הדמוקרטי, הלא הוא האירוע העולמי השנתי של החברה, חשפה איקאה את הקולקציות ושיתופי הפעולה החדשים עליהם עמלה לאחרונה. אלו מתמקדים השנה בארבעה נושאים: חיים בריאים, מה יוצר בית, חיים אורבניים בחללים קטנים וקיימות.

ביניהן: קולקציית ROGNAN מביאה ריהוט רובוטי עבור מרחב חיים קטן, בשיתוף פעולה עם ORI, חברת סטארט אפ אמריקאית שמפתחת ריהוט רובוטי לחיים מודרניים. קולקציית RVVAROR המיועדת לחללים קטנים במיוחד ולסגנון החיים הנייד ויודעת להיארז בתוך עצמה וקולקציית SAMEMLÄNKAD שהיא למשה שיתוף פעולה עם מיזם Little Sun, פרויקט חברתי שנוסד על ידי האמן אולאפור אליאסון והמהנדס פרדריק אוטסן בכדי להביא פתרונות אנרגיה אמינים ובמחיר סביר לקהילות ברחבי העולם, במיוחד עבור אנשים שחיים ללא גישה קבועה לחשמל. יש למה לחכות.

מהחדשים של איקאה (צילום יחצ)
RVVAROR ארוז וסגור (צילום יחצ)
SAMEMLÄNKAD, אור שיגיע לכל העולם (צילום יחצ)
SAMEMLÄNKAD רובוטים לחיים מאושרים (צילום יחצ)

מממחסן תרופות לסטודיו קרמיקה

על גבי מגרש בו שכן קודם לכן מחסן תרופות, הוקם לאחרונה אולם תצוגה חדשני ומרהיב, המציג שלל מוצרים מתחום הסניטריה, ומציע שפע של פתרונות לקהל הפרטי והמקצועי כאחד. אולם הדגל החדש של חברת סטודיו קרמיקה ממוקם במתחם הלח"י בעיר בני ברק, ומתפרש על פני שטח של כ-960 מ"ר. לחברה הוותיקה עוד 3 סניפים נוספים, כאשר סניף הלח"י יתפקד מעכשיו כאולם הקונספט הראשי. תהליך העבודה ארך כשנה ושלושה חודשים ועמלו עליו דורית סלע וניצן הורוביץ לסטודיו DNARC. 

ממפעל ביצים (צילום עודד סמדר)
לאןולם תצוגה (צילום עודד סמדר)
של כלים סניטריים (צילום עודד סמדר)

אולי יעניין אותך גם...