כוסות יין, מריה דובגניוק, גאלה בצלאל וטולמנ'ס (צילום יחצ)

תמיכה בתרבות, חיות וחיוכים והקשר הישראלי

טולמנ'ס משתפת פעולה עם בצלאל לטובת השתלמויות סטודנטים, נגב משלבת בין מסורת וקידמה, ורדינון הולכת על דיסני, רנבי חוגגת 30 למותג צרפתי ועילית מחפה את הקיר בדמוי עור בעוד שבאלוני מבליטים את יתרונות השעם

תמיכה בתרבות

ביום רביעי הקרוב, 26/6, יתקיים אירוע גאלה משותף של המחלקה לעיצוב קרמי וזכוכית בבצלאל וטולמנ'ס. האירוע, שמתחיל בערב מוזמנים ונמשך עוד יומיים, הוא תולדה של שיתוף פעולה אקדמי של בצלאל עם אוניברסיטת מקררה שבאוגנדה, הגלריה ללימודי אפריקה וארגון קוקדי. מדי שנה מוזמנים שני עוזרי הוראה מאוגנדה למחזור לימודים במחלקה וכן נהנים מקורסי העשרה ופיתוח המיועדים לסטודנטים ממדינות העולם השלישי. מטרת שיתוף הפעולה היא להקים מחלקה אחות בתחום הזכוכית והקרמיקה במקררה ככיוון נוסף שיאפשר לאמנים המקומיים להשתלב בעשייה האמנותית הגלובלית. הפריטים בתצוגה יעמדו למכירה שהכנסותיה מוקדשות לתמיכה בהשתלמויות של סטודנטים במיטב מרכזי הקראפט בעולם.

/// חמישי, 27/6: 09:00-19:00. ששי, 28/6: 09:00-13:00. טולמנ'ס, המנופים 3, הרצליה.

עירית אבא (יחצ)
אילה צרפתי (צילום יחצ)

הקשר הישראלי

מי שמחפש עיצוב צעיר ודינאמי בחדר הרחצה, עשוי למצוא את מבוקשו אצל המותג הספרדי Inbani. החדשנות של המותג מרתקת בעיקר בגלל שהוא מתייחס לעיצוב חדר הרחצה כאל חדר שצריך לרהט בדיוק כמו את כל יתר החדרים בבית. המחווה לאומנות הספרדית המסורתית לצד האסתטיקה המודרנית המתובלת בשילוב חומרים כמו שיש, עץ וזכוכית, מקנה לרהיטים את הייחודיות שלהם. ואם תהיתם מה הקשר הישראלי, כי הרי תמיד יש כזה, הרי שאריק לוי – המעצב הישראלי שחי ועובד בפריז, הוא אחד ממעצבי העל איתם עובד המותג. נדלקתם? את כל זה תוכלו למצוא ברשת נגב.

מסורת חדשנית (צילום יחצ)
אמנות שימושית (צילום יחצ)

חיות וחיוכים

הצעירים בנפשם, שאוהבים עדיין את גיבורי הילדות של דיסני, ייהנו מקולקציית 'מיקי וחברים' שמשיקה ורדינון. כך, תוכלו להתגלגל בין הסדינים עם מיקי, מיני, פלוטו, דייזי ודונלד דאק. פריטים קיציים משלימים מוצעים בדמות מגבות וחלוקים לאוהדי הספא בחדר הרחצה ולאוהבי התכשיטים שיוכלו להתחדש בעגילים, שרשראות וצמידים – גם הם ממותגי הגיבורים המצוירים.

מיקי וחברים (צילום יחצ)

יום הולדת 30

מותג הטקסטיל Elitis יוצא בקולקציה עונתית חדשה המאופינת בגוונים אביביים ובהדפסים פרחוניים. לצד אלה, מופיעות גם דוגמאות גיאומטריות שמו חוזרות על עצמן ומבקשות לסחוף למסע פנטסטי בין הבדים. המראה, שמכיל הרבה ירוקים ופריטים מהצומח, מתכתב עם הטרנדים העונתיים אך משלב גם את התחכום, האקלקטיות, הנועזות והמקוריות של המותג. כך חושף המותג את מקורות ההשראה שלו המגיעים מהיבטים שונים של החיים כמו אופנה, קולנוע, צילום, אמנות, ארכיטקטורה ונסיעות. מסקרן? גשו ל Renby.

המון מקורות השראה (צילום Arte Studio)
אביבי ועדכני (צילום יחצ)

עור על הקיר

עור אנחנו רגילים לראות כשהוא מרפד ספות וכורסאות בסלון. אבל מה קורה כשדמוי העור מתפס על הקיר והופך לטפט שכמו מלביש את הבית במראה אופנתי שגם מחזיר את תפירת ההדפסים בעבודת יד למרכז העניינים? סדרת חיפויי הקיר ATELIER של המותג ARTE, נתפרה ידנית וכך הופכת כל טפט למעין בגד שכמו נתפר בדיוק לםי מידה. בעילית הלבשה לבית, תוכלו לבחור את הטפט כשעליו הדפסים בעלי צורות גאומטריות פשוטות או ללכת דווקא על הדפסים בעלי צורות ביזאריות ובלתי שגרתיות שכמו מתנגשות זו בזו.

שובב יותר (צילום יחצ)
ושובב פחות (צילום יחצ)

טבעי זה הכי

בקיץ, שחומו הולך ומתגבר, כולנו מחפשים קצת נחמה קרירה. חיפוי קיר נוסף שאנחנו מציגים הפעם, הוא שזה של רשת אלוני המציעה חיפוי טבעי עשוי שעם של חברת AMORIM הפורטוגלית. מקורו של השעם הוא בקליפת עץ האלון ובגלל שמבנה התאים לו דומה לכוורת, הוא מתנהג כמו תרמוסטט טבעי השומר על טמפרטורה נעימה ואופטימלית בחדר ובאותו זמן גם מבודד קול וגם בולם זעזועים.

גם מבודד (צילום יחצ)
גם אקוסטי (צילום יחצ)

אולי יעניין אותך גם...