ספה (צילום יונה פרמינגר)

סטודיו חדש, מסורת משפחתית ועבודה בחוט שחור

חדשים בשכונה

סטודיו BIKAKU הוא סטודיו חדש לעיצוב וייצור רהיטים בעבודת יד. טל וסיאה, הם זוג בחיים ויחד הם גם מעצבים ומייצרים את הרהיטים. לאחר שבמשך שנים עבדנו במשותף על פרויקטים אישיים כל אחד בתחומו, סיאה בעבודות אומנות ומיצג וטל בעבודות ברזל ועץ, נוצר בינינו כיוון אסתטי וקו ברור ומשותף המוגשם בסטודיו.

העיצוב והקונספט הם אלה שקובעים את הטכניקה. מנפחות קלאסית, מסגרות, כיפוף, חיתוך ליזר של ברזל ועד נגרות מסורתית או עץ לא מעובד. הרהיטים, הנוצרים בהשפעת האסתטיקה והמינימליזם היפני, מעוצבים במסגרת של קולקציה או מעוצבים ונוצרים בהתאמה לפרויקט ספציפי ולחלל נתון.

עיצוב קובע טכניקה (צילום עמית מן)
בהשראת מינימליזם יפני (צילום עמית מן)

מודרני עכשווי

רוזיטה מיסוני שואפת לעשות לעיצוב הבית את מה שעשתה בעבר לארון הבגדים. כך, החליטה לאחרונה לטפל גם בקירות הבית. שיתוף פעולה בין בית העיצוב האיטלקי Missoni לבין יצרנית הטפטים האיטלקית Jannelli&Volpi הניב קולקציית טפטים המבטאת את הקו העיצובי של החברה על הצבעוניות וההדפסים המזוהים איתה. את הקולקציה, שתוכלו למצוא בבית העיצוב RENBY, מאופיינת במראה מודרני- עכשווי בשילוב בין האלמנטים הגיאומטריים למוטיבים רכים בהשראת הטבע והפרחים. "שיתוף הפעולה הזה משלים עוד פן בעיצוב הבית של החברה" אמרה רוזיטה מיסוני "בתהליך העבודה על הקולקציה, היה לנו העונג לגלות שהחברות חולקות את אותם ערכים של מסורת משפחתית עמוקת שורשים, ותשוקה ליצירתיות ולאומנות".

הדפסים מזוהים (צילום RENBY)
וערכים משותפים (צילום RENBY)

אסתטיקה פשוטה

מותגי העיצוב הסקנדינביים נשענים לרב על מסורות של עיצוב ואסתטיקה פשוטה, בשילוב הבטים גרפיים ייחודיים ההופכים כל פריט לעכשווי. המותג FERM LIVING, הוא דוגמא למותג סקנדינבי שערכיו כוללים עיצוב פונקציונלי המאפשר לכל אחד לייצר את החלל בו הוא מרגיש הכי נוח. קטלוג המותג, סובב סביב חללי הבית השונים ובו נשים מצליחות בתחומן, המצולמות בסביבתן הביתית באזורים שונים ברחבי העולם. את הקטלוג ואת מוצרי המותג, כמו גם מוצרים נוספים לבית המיובאים בלעדית, אפשר למצוא עכשיו באולם התצוגה Pas Normal הסמוך לבורסה ברמת גן.

אסתטיקה פשוטה (צילום יחצ)
של עיצוב פונקציונאלי (צילום יחצ)

רקמת חיים

ג׳רי שי שריג יצרה סדרה של איורים הרקומים בעבודת יד אותה היא מכנה Moments. שי שריג ידועה כמי שמשלבת דמויות ספק נשיות – ספק נטולות מגדר כמו גם מחשבות על מזרח מול מערב ועל תיעוש אל מול עבודה ידנית – אנלוגית. השימוש בחוט השחור וחתימת ידה הייחודית מעניקה לאיור נוכחות חד פעמית של רכות ותנועה.היצירות, שכל אחת ייחודית ומיוחדת במינה, הן פרי שיתוף פעולה עם גלריה 1of135 הדוגלת ביצירה מקומת מקורית.

דמויות ספק נשיות (מילום אבי ולדמן)
נוכחות של רכות ותנועה (צילום אבי ולדנמן)

אולי יעניין אותך גם...