אלוני נצבעת בגוני פסטל (צילום יחצ)

נחיתה רכה באלוני ועשה זאת בהצלחה באמבר

אלוני צובעת את האביב בגוני פסטל, קבוצת אמבר נכנסת לאופנת נעשה זאת בעצמך, אליתה ליווינג מינימליסטים וטרישיה גילד כמו תמיד מלאת צבע, אנרגיה ועוצמה

רגע לפני פסח, למה לא להצטייד בכיסא האוכל Tripp Trapp מבית העיצוב הסקנדינבי Stokke? הכיסא האיקוני, שעוצב עוד בשנת 1972, לא רק מהווה הישג עיצובי, אלא גם משמש לפעילויות רבות ואפילו גדל עם הילד עם יכולת כוונון של עומק וגובה המושב ומשטח הרגליים. הכיסא מגיע בגוונים רבים ויש לו אביזרים משלימים כמו מגש, כריות שונות, רצועות בטיחות וכריות מרופדות לתינוקות.

גדל עם הילד (צילום יחצ)

צבעוניות של גוני פסטל תמיד מלווה את בוא האביב בשל הרכות והשמחה שהיא מביאה איתה. הרעננות, האווריריות והקלילות שמאפיינת אותה, מגיעה הפעם בתוספת מוטיבים בוטניים ופרחוניים אבל גם בפריטים חלקים בצבע אחיד, בהדפסים גיאומטריים ובמוטיבים אתניים. את כל זה אפשר לייצר באמצעות פריטי נוי וטקסטיל לבית אבל גם באמצעות חיפוי קיר בשלל סדרות שמציעה אלוני.  

בגוון אחיד (צילום יחצ)

ואם כבר חיפויים, clickwood הוא חיפוי קיר עשוי מאה אחוז עץ טבעי וידידותי לסביבה שניתן להרכיב עצמאית בשיטת 'עשה זאת בעצמך'. החיפוי החדש, של קבוצת אמבר, פשוט נצמד לקיר באמצעות פסי הדבקה כשהוא מגיע בשלל מרקמים, גוונים והדפסים. החיפוי בטוח לשימוש בכל חדרי הבית כולל חדרי ילדים, הוא מכיל חומרים מעכבי בערה, ואינו מכיל חומרים רעילים. בנוסף, הוא נותן פתרון לאקוסטיקה ובידוד וניתן להסרה והחלפה בקלות.

בשיטת עשה זאת בעצמך (צילום יחצ)

ואם כבר אביב, אז זה גם הזמן לאוורר ולהיפטר מרהיטים וחפצים מיותרים ולחשוב על מראה נקי ומינימליסטי יותר. מותג Bontempi, המיובא על ידי אליתה ליווינג, מציע מגוון רחב של שולחנות אוכל, ארונות, ספריות, שידות, כיסאות וכיוב' המעוצבים בקו גיאומטרי מוקפד ואלגנטי המתאים לרוח התקופה ולעונת השנה.

קליל ואוורירי (צילום יחצ)

עוד לקראת האביב, אבל הפעם מחוץ לבית, המעצבת הבריטית הוותיקה, טרישיה גילד, מוציאה את הסלון החוצה באמצעות קולקציית פריטי טקסטיל הכוללת הדפסים גיאומטריים ופרחוניים וכן הדפסי דקלים, כונכיות, שושנת מים, פרפרים ועלים. עילית הלבשה לבית מציאה את כל זה ועוד לא רק בשלל סגנונות, אלא גם באמצעות טקסטיל עמיד בפני עובש, מים וכתמים וכזה העמיד בכביסה.

גם בחוץ (צילום יחצ)

אולי יעניין אותך גם...