מתוך הקולקציה האביבית של H&M (צילום יחצ)

התעשייה בקטנה: שעון הקיץ כמקור השראה לקולקציות צבעוניות במיוחד

מותגי עיצוב הפנים, ובעיקר אלו העוסקים בהלבשת הבית במוצרי טקסטיל, בחרו לקראת העונה החמה מקורות השראה מעלי חיוך שבהם המון פירות וגוונים עזים ועליזים 

אופנה כבר מזמן הפכה להיות חלק מעיצוב הבית ולא סתם אנחנו מכנים את השימוש בטקסטיל בעיצוב הפנים – הלבשת הבית. לקראת האביב, יצאה ורדינון עם קולקציה חדשה הכוללת מוצרים לחדרי שינה, לאמבט ולמטבח המשלבים מבחר סגנונות ודוגמאות. קולקציית חדר השינה למשל, כוללת דגמים המאופיינים באיורי פרחים, במוטיבים גאומטריים אתניים וגם כאלה מאופקים ואלגנטיים או כאלה הנראים כאילו נארגו ידנית. נשאר רק לבחור.

פינק אננס (צילום תמי בר שי)

גם בכיתן הכינו לקראת הקיץ קולקציה מיוחדת המבוססת על פנייה למעצבים ישראלים, בוגרי בתי ספר ישראלים לעיצוב, שהתבקשו לייצר סיפורים הנשענים על סגנונות, דוגמאות, איקונים ואיורים שהפכו יחד לאוסף צבעוני של פריטי הלבשה לבית. הקולקציה מאופיינת בשמחה וצבעוניות וכוללת אלמנטים בגוני נאון ובשילוב הדפסים שכמו נלקחו מתוך קערת הפרות הקיצית שבהם לימון, אננס ואבטיחים.

קערה של לימונים (צילום עגי גלעד

גם הקולקציה החדשה של H&M HOME מוכנה רגע לפני חג הפסח ועונת האביב וגם היא כוללת, בין היתר, מוטיבים של חמניות פורחות ועצי לימון המהווים לה מקורות השראה. אלו מאופיינים בגוונים ודוגמאות קלילים הלוכדים את השמחה של ימי השמש הראשונים ואת ניחוחות הפריחה והרוחות הקלילות המסמנות את בוא האביב.

חמניות (צילום יחצ)
וניחוחות אביביים (צילום יחצ)

גם ב FOX HOME לא שכחו את עונות השנה והשיקו קולקציה צבעונית ושמחה במיוחד.

פירות מהקערה אל הצלחת (צילום אפרת אשל)

חנות קונספט חדשה של איקאה נפתחה בנמל תל אביב והנחשבת לראשונה בעולם מחות לשוודיה המציגה מטבחים בלבד. בחנות IKEA KITCHENS תוכלו למצוא ארבע עשר דגמי טבחים בסגנונות שונים המשולבים באפשרויות עיצוב ואביזרים שיאפשרו לכם להרגיש איך כל זה יכול להיראות בבית. המטבח ללא ספק נחשב, אצלנו הישראלים, כמרכז הבית ומעורר בכולנו רגשות עזים. בחנות החדשה ובסניפים מעצבי מטבחים יוכלו לתת יעוץ בהרכבת מטבח חדש וכן מתחם מטבחים חדש הושק באתר האינטרנט של המותג המאפשר לעשות סיור וירטואלי, לקבל השראה ולהתרשם מההיצע הקיים בחנויות.

מטבחים בלבד (צילום יחצ)

אולי יעניין אותך גם...