מתוך עמוד האינסטגרם chogiseok@

אל תסתפקו בזר פרחים סטנדרטי: ט"ו באב שמח ומלבלב

השנה, לכבוד ט"ו באב, אנחנו מציעים להתנער מהקיטש ולחגוג באווירה קצת שונה. קחו את הזמן לעצור ולהריח את הפרחים עם שלושה חשבונות אינסטגרם מעוררי השראה

אמנות מפרחים אינה מחזיקה זמן רב מעמד, אבל היא נשארת מלאת חיים בין עמודי האינסטגרם. מריה לונבה היא אמנית שיוצרת תכשיטי גוף אלגנטיים מחומרים טבעיים שונים ובפרט פרחים צבעוניים. היא מסדרת ומשבצת בקפידה רבה עלי כותרת שונים ישירות על הפנים וכך, יוצרת מעין מסכות חד פעמיות מופלאות.

צ'ו ג'י סוק הוא צלם שחי ועובד מסאול בדרום קוריאה. הוא מתמקד בפורטרטים סוריאליסטים ומרבה לשלב בהם פרחים כאביזרים נלבשים ותפאורה לעבודותיו. בסדרת צילומים נפלאה, הוא מחקה את היופי הטבעי של הפרחים בעזרת איפור ומנחי גוף שונים. בהקפדה על הפרטים, הוא מביים ומדמה את הדוגמנים האנושיים לאותם הפרחים. 

אליזבטה ליטובקה הינה אמנית אוקראינית, שלקחה את אהבתה לנעליים צעד אחד קדימה. היא יוצרת נעלי עקב מרהיבות מאובייקטים יום-יומיים שונים, ביניהם פרחים וגבעוליהם אותם היא שוזרת על רגליה.  

ואם בכל זאת אתם מתעקשים על זר, אז כזה שתוכלו לשאת לכל מקום. המעצבת איבגניה קזרזובה יצרה אגרטל חרס לביש כאביזר אופנה במטרה לחבר בין האדם לטבע. איזה פרחים תלבשו היום?

יום אהבה שמח!

יש לכם רעיון? מחשבה? סיפור שתרצו לספר לנו? ~> כתבו לנו

אולי יעניין אותך גם...