התגעגעתם? תמונה: יח"צ

קמתם על הצד הנוסטלגי? להיט משנות התשעים מתעורר לחיים

כיום, עם אין-ספור משחקים וגאדג'טים חדשים, נראה שבכל זאת אנחנו שולחים מבט נכסף אל העבר ואל משחקי הילדות שלנו ועכשיו, זהו הגיימבוי שמקבל מתיחת פנים

טרום עידן הפלאפונים והמחשב בכל בית, היה לנו את הגיימבוי, זוכרים? זוהי קונסולת משחקים קטנה וניידת, שהושקה לראשונה בשנת 1989 על ידי הענקית היפנית נינטנדו והייתה להיט בקרב הנוער בשנות התשעים. אולי תופתעו לגלות, אבל היא אחת ממערכות המשחק הנמכרות ביותר בכל הזמנים עם מאות מיליוני יחידות בעולם. חובבי הנוסטלגיה וקהילת הגיימינג ישמחו לגלות שבקרוב מאוד יוכלו לחזור ולשחק במשחקים האהובים שכבר כוסו באבק.  

הלהיט האייקוני חוזר, תמונה: יח"צ
בעמדת הטעינה, תמונה: יח"צ

חברת Analogue האמריקאית השיקה לאחרונה את מכשיר ה-Pocket שלה. המכשיר החדש מאפשר להשתמש במחסניות המקוריות של נינטנדו ומתאים למחסניות שיוצרו בוורסיות השונות של המשחק. הוא מותאם ליותר מ-2,780 משחקים שיצאו לשוק במהלך השנים ומאפשר לחוות את כל היסטוריית הקונסולות הניידות. בין התכונות החדשות שלו תמצאו את מצב השינה, שבלחיצת כפתור יוכל להיכנס למצב שינה חסכוני בחשמל שישהה את המשחק. לחיצה נוספת והמכשיר יידלק באותה הנקודה בה עזבתם את המשחק. עיצובו, קורץ למראה המכשיר האייקוני הישן עם גימורים חדים וחלקים יותר. הוא מגיע עם עמדת טעינה שגם מתאימה למספר שלטים לבחירתכם. כמו כן, תוכלו לחבר עד ארבעה מכשירים יחד למשחק אחד משותף או לחבר את המכשיר למסך הגדול.

הרבה יותר ממערכת משחק, תמונה: יח"צ
מותאם לימינו, תמונה: יח"צ

למה עוד הוא מסוגל? המוצר נשאר נאמן למקור ויכול להפוך את התצוגה שלו לתצוגות המקוריות, כפי שנראו במשחקים הישנים השונים בשחזור מדויק להפליא. למרחיקי לכת, הוא אף תומך במחסניות של משחקים מחברות שונות מלבד נינטנדו, כמו Atari Lynx ו- Sega Game Gear. בנוסף, החברה שיתפה פעולה עם GB Studio ומשתמשים יוכלו לעורר לחיים את הרעיונות שלהם לידי משחקים ללא צורך בידע קודם. לבסוף, מלבד מערכת משחק, המכשיר פועל כעמדת עבודת אודיו ובעזרת סינטיסייזר וסיקוונס מובנים, ניתן ליצור מוזיקה וביצועים חיים.   

דרך טכנולוגיה מתקדמת ועיצוב מודרני ה-Analogue Pocket מאפשר לחוות ולהנות ממשחקי העבר הקסומים בדרך חדשה. אילו להיטים נוספים הייתם מחדשים?

אולי יעניין אותך גם...