מימין עוגת כרובית מ @lichtenstadt, משמאל הירוקים של @shookit_com

תקועים בבית? אלו חשבונות האינסטגרם שיאכילו לכם את הדמיון

לצערנו נבצר מאיתנו לאכול את כל המטעמים היפים האלה באוויר הפתוח אז חשבנו שזו הזדמנות רגע להזיל ריר, להזמין משלוח או ממש לקחת מתכון ולהכין בבית. צ'אלנג' אקספטד?

@shookit_com

"תהיו בריאים!" כולם צועקים מכל עבר, מחלונות השכנים, מהמרפסות מעבר לרחוב, סתם בתוך הבית אחד על השני. אז חשבנו שבמקום לרוקן את מדפי הפסטה כדאי שתזמינו קצת ירקות! שוקיט היא למעשה ירקנייה וירטואלית (גם פיזית) שבה תוכלו להזמין את כל הפירות שאי פעם חלמתם עליהם ואת כל הירקות שאמא שלכם הכריחה אתכם לאכול כשהייתם ילדים וגם, עוד כל מיני דברים טעימים ומגניבים להפליא. מעבר לזה, ואולי הדבר החשוב ביותר, יש להם אינסטגרם מטריף חושים ואתם פשוט מוכרחים לעקוב אחריו, אין ממש ברירה אחרת.

@otello_gelato

כל אחד יודע שהנקמה – היא מוגשת קרה. וככזו, אפשר להזמין אותה גם הביתה בימים אלה. קורונה, לא קורונה, את גלידת אוטלו תוכלו להזמין עד דלת הכניסה שלכם וזה משהו ששווה לזכור לרגעים עצובים ובודדים בבית. בית של גלידה מתוצרת עצמית ושוקולד בעבודת יד שפתח את אוהבי הגלידות לטעמים מיוחדים שאפילו לא חשבנו עליהם, ופלים מכל כיוון וגביעים קטנטנים עם רוטב שוקולד. המלצת המערכת: אוראו מלוח

המקום בו זורחת השמש

@lichtenstadt

אפרת ליכטנשטט היא קודם כל אמנית, אחרי זה צלמת אוכל, בלוגרית וכתבת אוכל. השמועה אומרת שהשמש זורחת מעמוד האינסטגרם שלה וזה באמת נראה כך! חוץ מכתיבה חדה, תמונות מהממות וסיפורים על איך הדברים היפים באמת נוצרים היא גם מחלקת מתכונים לכל היופי הזה! לפעמים ממש בפוסטים ולפעמים בבלוג. מוזמנים לשיעור אפייה או חוג בישול או איך שתרצו לקרוא לזה 😊

@magazzino_tlv

בחיפושים אחר חימום הבטן גילינו כי עוגות המגזינו האגדיות כבר לא לבד ובימים אלה ניתן להזמין מהמסעדה גם את שאר חלקי התפריט! זו בהחלט הודעה משמחת כי המלצת כל רופא שתמצאו היא לאכול פיצה פטריות יער או קנלוני גבינות לפני שמתענגים על פאי לימון ופיסטוק. לא לשכוח לצרף גם בוראטה, פשוט כי היא אלוהית.

כל החטאים כולם

@nununutlv

את גן העדן הזה גילינו בחיפושים אחר מקומות לחימום הלב בימים לא פשוטים אלה ואין לנו אפילו צל של ספק שזה ה-מקום שייתן לכם קצת אהבה. מדובר על מותג הסטריט פוד נונונו של שף שי גמזו שמגיש לכם (בטייק אווי ומשלוחים בלבד, כן?) לחמניות חלב (שזה מונח יפה ללחם מטוגן) מושחתות שמי שיראה אתכם אוכלים אותן יגיד לכם נו נו נו. עם שרימפס או מק אנד צ'יז או צ'יז קייק או גלידה או נקניקייה או חטאים אחרים. בהצלחה עם זה.

@oma_bake

רוצים לספר למשפחה איתה אתם תקועים בבית שאתם מכינים עוגיות וואו וגם להוכיח? הכירו את OMA של דנה מור. כאן בעמוד האינסטגרם שלה תוכלו לבחור כמו במאפייה טובה את העוגיות שתרצו לגייס לטובת העמדת הפנים, להתקשר ולקבל אותן בצורת בצק, מגולגלות ומוכנות להיכנס לתנור, כן עד הבית! אפשר גם להקפיא להמשך השבוע, אין לדעת כמה זמן נהיה כאן. בכל מקרה, עוגיות שוקולד צ'יפס תות ופסיפלורה (וואט?!), עוגיות חמאה, עם חמוציות או חמאת בוטנים ואף עוגיות לימונענע (התעלפנו.) *אין אנו לוקחים אחריות על כמה עוגיות תאכלו וככל הנראה גם מד"א לא יבואו להציל אתכם.

שתהיו בריאים ובתיאבון!

אולי יעניין אותך גם...