בולגרי, OMA, bulgari
Bvlgari Fine Jewelry Show 2021, צילום באדיבות OMA

משרד האדריכלים OMA מעצב את השקת הקולקציה החדשה של תכשיטי Bvlgari

מסתבר שבמשרד האדריכלים של אדריכל העל רם קולהאס, יודעים לדמיין הרבה מעבר לבניינים מרשימים. הפעם, הם מעצבים את הסט ויוצרים את הארט עבור מותג התכשיטים המפורסם

תצוגת קיץ 2021 של מותג התכשיטים Bvlgari תוכננה ועוצבה על ידי AMO, עמיתי המחקר של צוותי העיצוב באחד ממשרדי האדריכלות המובילים בעולם, OMA אדריכלים, בהובלת אלן ואן לון Ellan Van Loon, שותפה בכירה במשרד. זהו שיתוף הפעולה הראשון בין המותג למשרד האדריכלים ולפי איך שהוא נראה אנחנו מקווים שלא האחרון.

קולקציית התכשיטים מוצגת באחד האייקונים הבולטים ביותר של מילאנו, בירת האופנה העולמית, תוך מניפולציות שונות שתוכננו בקפידה ומתעתעות את תחושת הזמן וקנה המידה של האובייקטים על המסך. התצוגה מייצרת מפגש מעניין בין תכשיטים איכותיים ואדריכלות עוצמתית. "יצרנו את הקונספט עבור ההפקה כמשחק בין הלירי והמכני." אומרת ואן לון, "רצינו ליצור סצנות שמהדהדות את עיצוב התכשיטים ואת הומנות מאחורי הקלעים באותה מידה."

מתוך סט הצילומים, במילאנו (Photo by Agostino Osio (c) AMO)

"ההשראה התוססת של רומא חוזרת להרים לבבות מסביב לעולם" אומרים בבולגרי, "Bvlgari זורחת אל תוך בירת האופנה של איטליה כמו קרן שמש מסנוורת, ומציגה את קולקציית התכשיטים הגבוהה ביותר שהייתה לנו עד כה. אנחנו גאים לעשות זאת באמצעות מוזות מפוארות, מוסיקה ומילאנו. קולקציית Magnifica נחשפת בלב גלריית ויטוריו אמנואלה השני, תחת הקונספט והעיצוב של AMO, עמיתי המחקר של OMA אדריכלים."

הכנות לצילומים ב OMA (צילום באדיבות OMA)
© OMA
© OMA
© OMA
© OMA
© OMA

יש לכם רעיון? מחשבה? סיפור שתרצו לספר לנו? כתבו לנו ~>

אולי יעניין אותך גם...