קולקציית תכשיטים (צילום יחצ)

מה הקשר בין קולקציית תכשיטים ומדפסת חדשנית ולמה הם מתאימים לסוכות?

אולי ברוח החגיגית שעוד מורגשת בכל מקום, או אולי בגלל שהחנויות מסביב עדיין מלאות קישוטים מנצנצים, כשראינו את סדרת תכשיטי המתכת והנייר הזו - חשבנו רק על דבר אחד - קישוטים לסוכה

כשבדקנו לעומק בקולקציית התכשיטים המרהיבה הזו, הבנו שהם נוצרו על ידי plus collaboratives, סוכנות סינגפורית לייעוץ בתחום העיצוב. והם לא נוצרו סתם, אלא במיוחד במטרה להדגיש את יכולות ההדפסה על גבי מתכת של מדפסת חדשה מבית חברת פוז'י. התכשיטים, נחשפו לראשונה בכנס המרכזי של פוז'י בסינגפור, שבמסגרתו הציגה החברה את יישומי ההדפסה המדגישים את האפשרויות יוצאות הדפן שהמדפסות שלהם מסוגלות להשיג. ללא ספק דרך מקורית להדגים יכולת טכנית תעשייתית.

Insecta Iridesse - Model (3)
Insecta Iridesse - Model (5)

מקור ההשראה הבסיסי לעיצוב קולקציית התכשיטים הן אבנים טובות, צבעוניות ומנצנצות. עם פאות מעוצבות בחיתוכים שונים, כל תכשיט מדגיש בדרכו את היכולות של האומנים לחתוך, לקפל ולעצב את הניירות לצורות מקוריות ומיוחדות ולהדגיש את היכולות הרפלקטיביות של גוני הכסף והזהב שמפיקות מכונות הדפוס. 

Insecta Iridesse - Model (11)
Insecta Iridesse - Model (1)
Insecta Iridesse - Model (7)

"חברת פוז'י פנתה אלינו עם הצורך להציג את היכולות של מכונת דפוס תעשייתית דיגיטלית המאפשרת הדפסת דיו יבש גם בכסף וזהב" אומרים חברי plus collaboratives "עם זה, הרגשנו, שעל מנת לשמש השראה לעובדי חברות תעשייתיות בנוגע לטכנולוגיית דפוס מתקדמת, הביצוע חייב להיות אמנותי דווקא. השילוב בין הדיוק של המכונה והעיצוב המסובך, מדגים את התוצרים היצירתיים שאפשר לייצר באמצעות טכנולגיית הדפוס שמציעה החברה. 

Insecta Iridesse - Model (8)
Insecta Iridesse - Model (12)

שלוש קולקציות של תכשיטים עוצבו במיומנות במטרה לדמות סביבה טבעית של אבנים, עלים וקורים. כל סוג של תכשיט, מייצג זן של חרקים בעלי גוף הדומה לאבן חן שאוצרת בתוכה צבעים מרשימים ובולטים. ההליך שך תכנון, עיצוב וייצור הקולקציות, המשלבות דיוק של מכונה לצד עיצוב מסובך ביותר, נמשך לא פחות משלושה חודשים.

Insecta Iridesse - Leaf Series
Insecta Iridesse - Web Series
Insecta Iridesse - Stone Series

אולי יעניין אותך גם...