עשוי מדיסקים, ויליאם פארל ו pentatonic (צילום: יחצ)

סט הסכו"ם שעיצב Pharrell Williams עשוי מדיסקים ממוחזרים

מלך הפופ שכבר שיתף פעולה עם לואי ויטון, אדידס ויוניקלו, חבר הפעם לחברה שבדיוק כמוהו דוגלת בערכים של איכות הסביבה

ממש לאחרונה, השיקו מלך הפופ, פארל ויליאמס, וחברת pentatonic את 'חלוקי נחל' – ערכת סכו"ם העשויה מ… איך לא? דיסקים ממוחזרים. הבחירה בדיסקים, היא כמובן מחווה לעיסוקו של פארל במוסיקה, אבל לא רק. גם ויליאמס וגם אנשי pentatonic דוגלים במיחזור ובכלכלה מעגלית שחותרת למניעת בזבוז על ידי ניצול מרבי של חומרי גלם.

מה מתחבא שם? (יחצ)
כלכלה מעגלית (יחצ)

עדיין לא מנויים לניוזלטר של LEGIT? זה בדיוק הזמן להקליק

כל הפלסטיק הזה

ממחקר שערכה pentatonic לפני פיתוח ועיצוב המוצר, הסתבר שרק בארצות הברית הושלכו כ 10 מיליארד דיסקים מאז המעבר לשימוש ביישומי מדיה דיגיטלית. בנוסף, 40 מיליארד כלי אוכל חד פעמיים נזרקים שם בכל שנה. תחשבו מה כל הזבל הזה עושה לאוקיינוסים. ההערכה, מדברת על 6 טריליון פריטי פלסטיק שמזהמים אותם והכמות עוד תעלה משמעותית בעשר השנים הקרובות כתוצאה מההתנהגות הצרכנים בעידן של תרבות מודרנית.

במקום כל הבזבוז (צילום: יחצ)

בואו נפסיק לזהם

ערכת הסכו"ם, פותחה בעצם כתגובה כפולה הן לאיום המתגבר על הסביבה עקב השימוש המופרז בכלי פלסטיק חד פעמיים והן כפתרון אישי שימושי לתקופת הקורונה. בימים של קורונה, בהם כולנו מנסים לעשות הכל כדי למנוע הדבקות, בעלי עסקים הפסיקו זמנית לספק סכו"ם חד פעמי במשרדים וממשלות אף מעודדות הצטיידות בסכו"ם אישי מהבית.

לא שכחו את מקלות האכילה (צילום: יחצ)

ונתחיל לשמור על איכות הסביבה

ערכת הסכו"ם של ויליאמס, עונה על צורכי השעה הגלובליים כי היא עשויה מפוליקרבונט, פוליפרופילן ופלדת אל חלד – חומרים ממוחזרים שבעצמם יוכלו להתמחזר שוב בהמשך. היא מעוצבת בסגנון כיפי, רענן, צעיר וצבעוני וכוללת בנוסף לסכין, מזלג וכף, גם מקלות אכילה וקש לשתייה. כל גודלה 5 על 10 סנטימטר והיא שוקלת כמו טלפון נייד ומצוידת בתופסן שגם הוא עשוי מחומר ממוחזר שמקורו במארזי מזון.

צעיר ורענן (צילום: יחצ)
קטן וקומפקטי (צילום: יחצ)

אולי יעניין אותך גם...