ההמבורגר של @yuni_yoshida והאבטיח של @kmsalvagedesign

המבורגר מפוקסל, אבטיח פקמן ואמנות יפנית על לחם פרוס

יש אמנים שהפכו את זה לדרך חיים ויש שעושים זאת לעיתים רחוקות, כמה יצירות אמנות באוכל שלא בטוח שיעוררו לכם את התיאבון אבל בהחלט ידהימו אתכם

'לא משחקים באוכל!' אמר כל אבא לכל פעוט שהחל לזרוק דברים אכילים ברחבי החלל בעוד הוא מנסה להאכיל אותו. הקונספט הזה לאט לאט נקלט לתודעה של כמעט כל ילד באשר הוא וכולנו למדנו בסופו של דבר לאכול 'כמו בני אדם' בצורה מסודרת, נקייה וכזו שלא תטריף את ההורים שלנו בפרט ואת הסובבים שלנו בכלל.

 

רק שמסתבר שלא כל הילדים הפנימו, יש כאלה שנשארו סוררים וממשיכים עד היום, בגיל בוגר, לשחק באוכל. הכל בשם האמנות, כן? שלא יהיה ספק, כל יצירות האומנות האכילות שתראו כאן, נוצרו על ידי אמנים עם תעודות שעשו זאת לטובת פרויקט כזה או אחר, קונספט חדש שחשבו עליו או כי זה המקצוע שלהם ומותר להם.

לאמנות באוכל רמות שונות של קיצוניות שנעות בין הדברים היפים והמוכרים לעין של האנשים הרגילים כמו ארטיקים מחייכים, לרעיונות מופרכים של ציורים באוכל על קנבס שעשוי לחם פרוס ומגיעות גם לפיצה וקטשופ רקומים. כן, רקומים! כמו היצירתיות המתפרצת שמובילה שפים וקונדיטורים גדולים וטובים, כך גם היצירתיות של האמנים שנמשכים לאוכל והופכים אותו ליצירת אמנות של ממש.

פעם הבאה שתשמעו מישהו מחליט על פעוט שעוד לא יודע דבר על העולם שלא משחקים באוכל, תוודאו שהוא לא עוצר את היצירתיות של הילד. מתי בפעם האחרונה אתם יצרתם משהו אמנותי עם פרוסת לחם או אבטיח או קליפות של תפוזים? יש מצב שהגיע הזמן.

יש לכם רעיון? מחשבה? סיפור שתרצו לספר לנו? כתבו לנו ~>

אולי יעניין אותך גם...