REE platform (יחצ)

הישראלים שמפתחים טכנולוגיות לרכבים חשמליים ואוטונומיים

שיתופי פעולה עם מותגי רכב בינלאומיים ופרסים יוקרתיים הם חלק מההישגים של הסטארט אפ שמסתכל לעתיד בלבן של העיניים

המון זמן חיכינו לשמוע על חברה ישראלית שמסתכלת קדימה ומפתחת מוצר שפניו אל העתיד. הנה השבוע, נחת על שולחננו המידע על חברת REE Automotive הישראלית שמפתחת ומייצרת טכנולוגיה ייחודית לרכבים חשמליים ואוטונומיים.

עדיין לא רשומים לניוזלטר של LEGIT? זה בדיוק הזמן להקליק

הסטארט אפ התל אביבי, של החברה שהוקמה לפני כשבע שנים על ידי דניאל בראל (מנכ"ל), ואחישי סרדס (סמנכ"ל הפיתוח), מפתח טכנולוגיה ייחודית בשם REEcorner המטמיעה את כלל רכיבי ההנעה של הרכב בתוך חלל הגלגל. כך, מצויים בתוכו חלקים כמו המנוע, ההילוכים, המתלים, ההיגוי, הבלמים, התוכנה והשליטה אלחוטית.

דניאל בראל ואחישי סרדס (יחצ)

למה זה טוב אתם שואלים? אז זהו שעל בסיס הגלגל הזה, פותחה פלטפורמה קלה ויעילה לרכבים חשמליים ואוטונומיים. הפלטפורמה, מותירה המון שטח פנוי עבור הנוסעים, המטען או שניהם. כל זה קורה בעצם, בזכות מיקום הגלגלים ממש בקצוות. הפלטפורמה השטוחה והמודולרית, מאפשרת חופש תכנוני של גוף הרכב, נשיאת נפח אחסון רב יותר וחיסכון משמעותי בעלויות התחזוקה והמשלוח של רכבי משלוחים.

הגלגלים בקצוות (יחצ)

הטכנולוגיה הישראלית, המוגנת על ידי יותר מ 70 פטנטים, נחשבת למהפכנית וכבר אומצה על ידי יצרניות רכב בינלאומיות מובילות כמו פיאט קרייזלר והינו – חטיבת המשאיות של טויוטה . כמו כן, משתפת החברה פעולה עם יצרניות חלקי רכב בינלאומיות רבות, שחלקן גם משקיעות בה, לטובת ייצור חלקי הרכב במפעלים הגדולים והמתקדמים בעולם.

70 פטנטים (יחצ)

חברת REE Automotive כבר הספיקה לזכות בפרסים מובילים בתעשייה, כשהאחרון שבהם – פרס ה Bloomberg BNEF בו זכתה החודש, מחולק לחברות טכנולוגיה פורצת דרך. "REE ממציאה את הגלגל תרתי משמע" אמר מייקל ווילשיר, ראש ועדת הפרס. 

אולי יעניין אותך גם...