למי שחלם על אי פרטי (יחצ)

אואזיס צף יהפוך את חופשת הקיץ שלכם לחוויה בלתי נשכחת

אז זהו, שבינתיים אפשר רק לחלום. אבל מי יודע, אולי אי שם בעתיד הלא רחוק מדי, נוכל גם אנחנו ליהנות מהאואזיס הקסום הזה

אין ספק שתחום התיירות הוא מהסובלים העיקריים של הקיץ בעקבות ה"מצב". אף אחד לא טס. מעטים מצליחים להגיע ממקום למקום. וגם כשמגיעים, מה כיף בלהסתובב באותה חופשה, שכל כך חיכיתם לה, עם מסיכה על הפנים? ובלי בופה עשיר ומגוון? בא לכם לצאת לנופש והאופציות ממש, אבל ממש מוגבלות? אנחנו כאן ממש בשבילכם.

ככה זה נראה (יחצ)

אז חשבנו לאן ניסע. חיפשנו פה ושם. חלמנו. פנטזנו. דמיינו. שום דבר לא ממש התאים. עד שיום אחד, קבלנו מייל. מיד הבנו שזה בדיוק מה שאנחנו צריכים, אם ננטרל לרגע את אפן ההגעה כמובן. דמיינו לעצמכם, 50 מ"ר של אואזיס צף שאליו אתם מגיעים לבד, בזוג, עם משפחה או חברים והוא כל כולו שלכם ובשבילכם.

אואזיס צף (יחצ)

עדיין לא מנויים לניוזלטר של LEGIT? זה בדיוק הזמן להקליק

ללילה או לכל החיים

חברת Anthenea הצרפתית, מציעה לכם להשכיר את כל הטוב הזה ללילה, או, אם אתם יכולים להרשות את זה לעצמכם – לרכוש ולהיות הבעלים הגאה של ה"אי" הצף הקסום הזה ממש לכל החיים. לתיירים אמיצים, שמחפשים חוויה יוצאת דפן בחודשי הקיץ, מציעה החברה מעגן מעגלי של "איים" שנמצא בסמוך לחוף השחם הוורוד שבחבל בריטאני בצרפת. גרים בצרפת? יכולים להגיע ברכב? בכל דרך אחרת? למה בעצם אתם מחכים?

אפשר גם להזמין הביתה, דובאי (יחצ)

ה"אי" מעוצב ומיוצר בצרפת. הוא אוטונומי לחלוטין וידידותי לסביבה. הוא מחויב לערכי הנדל"ן ברי הקיימה ומהווה פתרון לעליית מפלס המים בעולם ולצפיפות האוכלוסין. שטחו המעוגל הוא כ 50 מ"ר, והוא מעוצב כך שהוא מופנה אל השמש באמצעות פאנלים סולאריים שמסתובבים באפן אוטומטי.

פאנלים סולאריים, אחד במקסיקו (יחצ)

כמו כונכייה

החוויה הצפה, או בית הנופש על המים, בטוח לא ישאירו אתכם אדישים. ה"אי", שמעוצב בצורת כונכייה, מאפשר מבט מעגלי של 360 מעלות של טבע מעל ומתחת למים. בין אם אתם נמצאים על הדק למעלה, או צופים בו דרך החלונות בפנים, הטבע נמצא שם בכל מקום ומקנה הרגשה כאילו אתם ממש חלק בלתי נפרד ממנו. וזה אכן המוטו של החברה – להתחבר מחדש אל הטבע ולהיות חלק בלתי נפרד ממנו. בא לכם לצלול? תוכלו לצאת לצלילה ממש מתוכו, כמו אותו פתח בצוללת שרואים בסרטים.

להתחבר לטבע (יחצ)

כל הרהיטים ב"אי" עוצבו בדגש על ידידותיות לסביבה והם עמידים בפני קורוזיה. מיטה ענקית עגולה, פינות התרגעות, מקלחות נפרדות של מים מתוקים ומי ים, מטבח מאובזר – כל אלה תוכננו כדי להפוך את השהות שלכם לכזאת שלא תשכחו לעולם. בנוסף, ה"אי" יכול לנוע על פני המים ולעגון בדיוק בנקודה ששאתם רוצים והוא לא מצריך רישיון שיט מכל סוג שהוא.

ולנווט בלי צורך ברישיון (יחצ)

480 אלף

השתכנעתם? עד סוף אוגוסט, זה יעלה לזוג 290 יורו בלבד ללילה. אם תרצו להיות הבעלים של "אי" צף שכזה, תוכלו לא רק לגור בו באפן קבוע, אלא גם לעצב אותו לטעמכם ובהתאם לצרכים האישיים שלכם. "אי" מאובזר מותאם אישית, כולל שליחה ליעד והגעת אנשי מקצוע שירכיבו אותו עבורכם, יעלה לכם בסביבות 480,000 יורו (לפני מיסים). מודל לא מצויד ולא מרוהט יעלה לכם 210,000 בלבד. אז לאיזה כיוון אתם שוחים?

לילה טוב (יחצ)

אולי יעניין אותך גם...