חלומות בהקיץ? כך נראה מלון היוקרה של אקירוב בפריז

מאה מיליון יורו הושקעו בשחזורו ושיפוצו של מלון לוטציה, שבעליו בשנים האחרונות הוא לא אחר מאשר קבוצת אלרוב הישראלית, אתם כבר חולמים על פריז?

על פי מקורות שונים, באוגוסט 2010 הושלמה עסקה של חברת לוקה הולדינג, חברת בת של אלרוב נדל"ן, הנמצאת בשליטת אלפרד אקירוב, לרכישת המלון המפואר מחברת Louvre Hotel תמורת סכום הנע בין 135-150 מיליון יורו. על פי אתר החדשות הצרפתי France24, נסגר המלון באפריל שנת 2014 לטובת שיפוצים בסדר גודל של 80-100 מיליון יורו נוספים.

"הרכישה היא עוד אבן דרך בביסוס ומיתוג מלונות היוקרה של אלרוב בערי התיירות החשובות באירופה והגשמת החזון להפוך לרשת מלונות יוקרה בינלאומית" אמר בזמנו ג'ורג'י אקירוב, מנהל הפעילות המלונאית בקבוצת אלרוב לג'רוסלם פוסט "לקחנו על עצמינו כקריטריון לרכוש נכסים ייחודיים ומרשימים בעלי מורשת, חשיבות היסטורית ומיקום מצוין". בשנת 2018 נפתח מלון לוטציה למבקרים.

חוויה פריזאית אותנטית שתחכה לימים טובים יותר

אתר המלון היוקרתי מבטיח בימים רגילים חוויה פריזאית אותנטית אך חדשנית הכוללת מגוון מסעדות, ברים, מסבאה המפוקחת על ידי שף המעוטר בשלושה כוכבי מישלן, ספא ומגוון חדרי אירוח וסוויטות.

"כולם מחודשים ברוח ובהשראת המבנה המקורי וציורי הקיר המרהיבים שקישטו אותו ושאותם שחזרנו בעזרתם של אומנים מומחים במטרה להקנות לו מגע עכשווי ומעודכן" אמרה לנו בורינה אנדריה (Borina Andrieu), מנכ”ל משרד האדריכלים הצרפתי וילמוט ושות' שהיה אמון על השיפוץ כשהתארחנו במלון לפני שנה. היום, הוא נסגר למבקרים בהוראת הממשלה הצרפתית בשל המשבר העולמי.

הבר המחודש
הבר המחודש (צילום יחצ)

מלון לוטציה, המהווה כבר למעלה ממאה שנה נקודת ציון בפריז, ממוקם בפינת סן ג'רמן דה פרה שברובע השישי, ונחשב אחד משישה מלונות היוקרה בעיר והיחיד בגדה השמאלית של הסן. הוא נבנה במקור בין השנים 1907-1910 בסגנון ארט דקו ונועד לשרת את לקוחות בית הכלבו הסמוך והמפואר Au Bon Marche שבבעלות מקימיו. במהלך ולאחר מלחמת העולם השנייה, הופקע המלון והוסב למפקדה של הצבא הגרמני ולשיכון קציני בעלות הברית. החל בשנת 1945 שימש המלון כתחנת קליטה לניצולי שואה.

דלפק הקבלה המחודש
דלפק הקבלה המחודש (צילום יחצ)
מרכז בריאות
מרכז בריאות (צילום יחצ)
המלון בראשית דרכו
המלון בראשית דרכו (צילום יחצ)
ובמהלך השיפוץ
ובמהלך השיפוץ (צילום יחצ)

יש לכם מחשבה? רעיון? סיפור שתרצו לספר לנו? כתבו לנו >>

אולי יעניין אותך גם...