אדידס, לגו, נעל
מתוך עמוד האינסטגרם Lego@

הנעל האייקונית של אדידס עכשיו בגרסת לבנים

לגו משיקה סט הרכבה חדש של נעל אדידס משנות התשעים

שיתופי פעולה של שתי חברות גדולות מולידות דברים מעניינים ונהדרים. הפעם, אלו חברת צעצועי ההרכבה לגו אשר יצאה בשיתוף פעולה עם ענקית ההנעלה אדידס. יחד, השיקו דגם של נעל הסופרסטאר האייקונית עשויה כולה מלבנים. 

 

"כילד של שנות השמונים, אשר גדל בשנות התשעים, נעלי הסופרסטאר עם תרבות אמנות הרחוב העשירה שלהן היו פריט מאוד אייקוני ובאותה תקופה קיבלתי את הזוג הראשון שלי" ציין פלוריאן מולר, מעצב בכיר בלגו.

נעל לגו, אדידס ולגו,
מבט אחורי, מתוך האינסטגרם של @lego

נעל היא אובייקט בעל צורה אורגנית, עשויה משטחים מחומרים רכים, כך שזהו אתגר גדול לתרגם אותה לחפץ הבנוי לבנים מלבניות ובכל זאת להצליח לשמר את הצורה הסמלית של הנעל, קצה הנעל המעוגל המזוהה עם הדגם, השרוכים הקשורים ושלושת הפסים המשוננים האייקונים המעטרים את צד הנעל.

מבט על אל תוך הנעל, מתוך האינסטגרם של @lego

בתום הרכבה מוצלחת מתקבלת נעל בגובה 12 ס"מ ו-27 ס"מ אורך. יחד איתה מגיע הסט עם קופסת נעליים ועם מעמד ייעודי בכדי להציג את היצירה לראווה. זהו אינו שיתוף הפעולה הראשון שלהם, שני המותגים הוציאו בעבר קולקציית בגדים לבישה בהשראת המשחק, בצבעי היסוד עם הדפסים של לבני ההרכבה עליהם.

קבוצת לגו נוהגת לרגש במודלים מיוחדים, רק לאחרונה הוציאו לאור דגם של מכונת כתיבה המורכב ממעל אלפיים לבנים וכולל חלקים נעים. ולפני כן, יצאה מהדורה צבעונית מיוחדת לכבוד חודש הגאווה. עם מה לדעתכם יפתיעו פעם הבאה?

בנויים לאתגר ההרכבה? מתוך האינסטגרם של @lego

יש לכם רעיון? מחשבה? סיפור שתרצו לספר לנו? ~> כתבו לנו

אולי יעניין אותך גם...