יח"צ Adidas

כמו פטריות אחרי הגשם: המגמה הירוקה מגיעה לאדידס

נעליים אייקוניות ידידותיות לסביבה זה משהו שצריך לחגוג אותו ואולי אפילו לצאת לרקוד איתו. הכירו את הפרויקט החדש של אדידס

יותר ויותר חברות במשק משקיעות מאמצים ומשאבים רבים בלייצר מוצרים ותהליכים ידידותיים לסביבה. ספק אם הדבר נעשה משיקולים טהורים בלבד, אבל אם על הדרך המעשים שלהן תורמים לסביבה אז למה לא?

 

הפעם זהו מותג ההנעלה אדידס, אשר מצטרף למגמה הירוקה העולה. "עלינו ללמוד לעבוד עם הטבע ולא נגדו. להשקיע את כל המאמצים שלנו במציאת פתרונות חדשניים שמיוצרים באחריות ועם משאבים מתחדשים וידידותיים לסביבה." מספרת איימי ג'ונס ווטרלנס, ראש מחלקת העתידנות העולמית באדידס.

מיילו, יח"צ Adidas

צעד קדימה

זהו מהלך שהחל בהשקת הנעל PRIMEGREEN מוקדם יותר השנה, בה השתמשו ב- 50% חומרים ממוחזרים. הפעם, הם לוקחים את זה עוד צעד אחד קדימה, כשהנעל כולה (מלבד הסוליה העשויה גומי טבעי) הוחלף בחומר מתחדש בשם מיילו. זהו חומר טבעי אשר פותח בשיתוף חברת ביו טכנולוגיה Bolt Threads. מבלי להתפשר על העיצוב, הם הצליחו להגיע לחומר שכולו בר קיימא. גמיש ורך, המזכיר הן בנראות והן במרקם עור אמיתי.

 

מיילו מופק מתפטיר מתחדש, מהשורשים התחתונים של הפטריות, ליתר דיוק, הקבורים מתחת לאדמה. בטכניקת גידול חקלאית אנכית חדשה, המאפשרת לגדל את התפטיר במערכת חסכונית המגדילה את התשואה למטר מרובע. הגידול של החומר הוא גם מהיר ויעיל ואורך כשבועיים בלבד.

מגלים אחריות, יח"צ Adidas

מחווה לאייקון

כולנו מכירים את הנעל סטן סמיט, אולי הנעל הכי מפורסמת של החברה, הקרויה על שם שחקן הטניס בעל אותו השם. באדידס, החליטו לתת כבוד למורשת המותג ולמרות שהחומר יכול לקבל כל צורה וצבע, נבחרה הסילואטה האהובה והמוכרת של נעלי הסטן סמיט, הדגם האייקוני משנות ה60. "על ידי יצירת דגם הסטן סמית האייקוני עם חלק עליון של החומר מיילו, אדידס ממחישים את הפוטנציאל הטמון בחומר החדשני הזה. אנו שמחים לעבוד עם אדידס בשותפות, בפיתוח ההופך חדשנות למציאות." מסכם ג'יימי ביינברידג' סמנכ"ל מוצר ב- Bolt Threads.

יח"צ Adidas

אולי יעניין אותך גם...