לגו, לגו גאווה, לגו להט
הכירו את הלהט"בים של לגו (צילום יח"צ LEGIO)

גאים: חברת LEGO מתכוננת לחודש הגאווה עם סט לגו חדש

בכל שנה בחודש יוני מציינים את חודש הגאווה ברחבי העולם והפעם, חברת לגו מצטרפת לחגיגות ומוציאה סט חדש שייקרא LEGO® Everyone is Awesome

קבוצת LEGO השיקה בימים האחרונים את סדרת Everyone is Awesome או 'כולם מדהימים' בתרגום חופשי לעברית. לדבריהם הסדרה נועדה לחגוג את מגוון המעריצים של החברה ואת העולם כולו. הפריטים עוצבו בהשראת דגל הקשת האייקוני המשמש סמל לאהבה וקבלה של הקהילה הלהט"בית והוא כולל אחד-עשר אנשי לגו קטנים ומונוכרומטיים, לכל אחד ואחת תסרוקת אישית וצבע קשת משלו.

לגו צבעוני, מתנות לקהילה
סט של 346 חלקים בצבעי הקשת (צילום יח"צ LEGO)

המעצב מת'יו אשטון (Matthew Ashton), סגן נשיא לגו לתחום העיצוב מסביר את המהלך "רציתי ליצור מודל שמסמל הכללה וחוגג את כולם, לא משנה איך הם מזדהים או את מי שהם אוהבים. כולם מיוחדים," הוא מוסיף, "ועם קצת יותר אהבה, קבלה והבנה בעולם, כולנו יכולים להרגיש חופשיים להיות Awesome כמו שאנחנו. הסדרה הזו מראה שאכפת לנו כחברה, ושאנחנו באמת מאמינים ש'כולם מדהימים'!"

קבוצת לגו מצהירה כי היא מחויבת ליצירת מקום עבודה מגוון ומכיל. היא משתפת פעולה עם Workplace Pride, Stonewall ו-Open for Business כדי לסייע בעיצוב אסטרטגיות לתמיכה בעובדים המזדהים כלהט"בים. בנוסף, הקבוצה תומכת גם בארגון Diversity Role Models המבוסס בבריטניה הפועל לחינוך ילדים על שוויון ואמפתיה במטרה לבנות דורות עתידיים תומכים ומכילים.

לגו, LEGO, דמויות לגו
כל אחד קצת אחר וזה מדהים! (צילום יח"צ LEGO)

"אני בר מזל להיות חלק מקהילה גאה, תומכת ונלהבת של עמיתים ומעריצים מבחוץ" אומר אשטון, "אנו חולקים אהבה ליצירתיות ולביטוי עצמי באמצעות לבני LEGO והסדרה הזו היא הדרך להראות את תודתי לכל האהבה וההשראה שאנחנו חולקים כאן."

 

 

נשיא לגו, מעצב ראשי לגו
מת'יו אשטון, סגן נשיא לגו לתחום העיצוב, צילום יח"צ LEGO

יש לכם רעיון? מחשבה? סיפור שתרצו לספר לנו? כתבו לנו ~>

אולי יעניין אותך גם...